کد خبر: 39057
A

ناآرامی های اخیر در برخی مناطق به زودی پایان می یابد

معاون امنیتی انتظامى وزیر کشور: نیروهای انتظامی و امنیتی با افراد تخریب گر با اقتدار و قاطع مقابله کردند.

ناآرامی های اخیر در برخی مناطق به زودی پایان می یابد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامى وزیر کشور درباره اتفاقات اخیر گفت: در پی برخی تجمعات اخیر سیاست شورای امنیت کشور کنترل اوضاع بوده است و پلیس و دیگر نیروهای امنیتی بیشترین مدارا را در کنترل شرایط و برخورد با معترضان از خود نشان داده‌اند.
وی افزود:‌ با همه این موارد، تا جایی که تعرض به بیت‌المال و اموال مردم و برخی از مراکز نظامی صورت نگرفته بود، مشی پلیس و نیروهای امنیتی مدیریت صحنه با کمترین هزینه بود اما در مواردی توسط برخی از عناصر متعرض این تجمعات به خشونت کشیده شد که نیروهای انتظامی و امنیتی با افراد تخریب گر با اقتدار و قاطع مقابله کردند.
معاون امنیتی انتظامى وزیر کشور تاکید کرد: علی رغم گلایه‌هایی که مردم از برخی مشکلات دارند، به دلیل درک درست از شرایط و ضرورت حفظ امنیت و آرامش در کشور با تخریب کنندگان و برهم زنندگان نظم عمومی همراهی نکردند بلکه با نیروهای مسئول تامین نظم و امنیت همکاری داشته‌اند.
ذوالفقارى بیان کرد: در بیشتر مناطق کشور شرایط عادی است و با همکاری مردم و با تلاش نیروهای تامین کننده نظم و امنیت نیز ناآرامی های اخیر در برخی مناطق به زودی پایان می یابد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر