کد خبر: 39077
A

نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه باعث تدوام انقلاب می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: نهادینه شدن فرهنگ بسیجی و الگوهای رفتاری شهدای هشت سال دفاع مقدس در میان افراد جامعه باعث استمرار و تداوم انقلاب می شود.

نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه باعث تدوام انقلاب می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام مختار نظری روز پنجشنبه در حاشیه گردهمائی ائمه جماعت بسیجی استان تهران در سپاه سیدالشهداء در شهرری اظهار کرد: روحانیون و طلاب اگر بتوانند به خوبی فرهنگ بسیجی حاکم در دهه 60 کشور را به مردم به ویژه جوانان انتقال دهند، افراد جامعه در مواقع حساس و بحرانی کشور همانند شهدای هشت سال دفاع مقدس از قلمرو کشور حراست خواهند کرد.
وی بسیج طلاب را پشتوانه فکری ارتش 20 میلیونی مد نظر امام خمینی(ره) دانست و افزود: سلامت فکری بسیجیان زمانی تضمین می شود که هدایت افکار آنان بدست روحانیون هدایت شود.
نظری حضور روحانیون در نواحی، حوزه ها و پایگاه های بسیج را به عنوان هادی و مربی بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و یادآور شد: انسجام فکری بسیجیان در دفاع از حریم کشور و ولایت مدیون هدایت ها و رهنمودهای طلاب و روحانیون در پایگاه های بسیج است.
وی ادامه داد: روحانیون نقش برجسته ای در همگرایی تفکر سیاسی در میان بسیجیان کشور دارند که باید از زحمات آنان تقدیر و تشکر شایسته انجام شود.
گردهمائی ائمه جماعت بسیجی استان تهران روز پنجشنبه با حضور نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)استان تهران و جمعی از ائمه جماعت بسیجی استان در شهرستان ری برگزار شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر