کد خبر: 39389
A
استاندار فارس در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی فارس:

اقتصاد مقاومتی در بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات موجود معنا پیدا می کند

استاندار فارس ظرفیت ها و پتانسیل های استان را برجسته برشمرد و گفت: اقتصاد مقاومتی در بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات موجود معنا پیدا می کند.

اقتصاد مقاومتی در بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات موجود معنا پیدا می کند

دیده بان ایران: مهندس اسماعیل تبادار که در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سخن می گفت، با بیان اینکه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید با نگاه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی پروژه ها را تعریف و اجرائی نمود اظهار داشت: باید در جهت کارکرد مناسب پروژه ها تلاش بیشتری صورت پذیرد و عقب ماندگی های موجود در پروژه ها نسبت به برش استانی جبران شود.

استاندار فارس با اشاره به بازدید خود از دو مجموعه تولیدی فراسان و فاتح صنعت کیمیا در استان ابراز داشت: در صورت فراهم شدن تسهیلات و زیر ساخت های لازم، بخش خصوصی به خوبی می تواند در ایجاد اشتغال نقش آفرین باشد.

وی جایگاه علمی ، سرمایه ای و نیروی انسانی استان را بسیار بالا دانست و از دستگاههای اجرایی خواست تا برای بهره گیری از این ظرفیت ها تسهیلات لازم جهت رونق اقتصادی استان را فراهم نمایند.

 

مهندس تبادار در ادامه نقش RD را در ارتقاء کیفیت ، بهره گیری از تکنولوژی مناسب و نهایتاً  رونق واحدهای تولیدی بسیار برجسته خواند و خواستار ایجاد واحدRDدر اکثر مجتمع های تولیدی بزرگ شد.

 

وی با تاکید، همسویی دستگاههای اجرایی استان را ضروری دانست و فراهم کردن زمینه های لازم برای ایجاد اشتغال، کارآفرینی و رونق اقتصادی استان را خواستار شد.

 

وی در پایان بر توجه به همه پروژه هایی که بعنوان برش استانی در حوزه آب و راه و شهرسازی در راستای اقتصاد مقاومتی تعریف شده خصوصاً احداث آزاد راههای شیراز – اصفهان، شیراز – بوشهر، سپیدان – پل فسا، شیراز- یاسوج، لار – بندرعباس و لامرد – پارسیان تاکید نمود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر