کد خبر: 39577
A

حرکت غیرانتخاباتی جمنا کلید خورد /چمران: جمنا برای ورود به انتخابات به نتیجه نرسید

7 نفر از اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب هفته آینده به کرمانشاه می روند تا گزارشی از وضعیت زلزله زدگان تهیه و آن را برای مسئولان ارسال کنند.

حرکت غیرانتخاباتی جمنا کلید خورد /چمران: جمنا برای ورود به انتخابات به نتیجه نرسید

دیده بان ایران: سیدمحمد حسینی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا)  گفت: «در آخرین جلسه شورای مرکزی تصمیم گرفته شد هفته آینده هیاتی عازم مناطق زلزله زده کرمانشاه شوند تا گزارشی جامع و کامل از آخرین وضعیت مردم این مناطق تهیه کنند.»

او با بیان اینکه «در چنین حوادثی اوایل همه به این مناطق می روند و حضور جدی دارند اما بعد از مدتی فراموش و حضورها کم رنگ می شود» گفت: «اکنون نیز زمستان و و هوا سرد است؛ بنابراین نیاز است این کمبودها به صورت جدی بررسی شود و از نهادها و دستگاه ها خواسته شود که این مشکلات را حل کنند. ما گزارش های جسته و گریخته ای داریم که شرایط مردم در برخی مناطق مشکلات زیادی دارند از این رو هفته آینده هیاتی از جمنا عازم کرمانشاه می شود تا گزارش اساسی را تهیه کند. این گزارش به مراجع مختلف و افراد مسئول ارسال می شود.»

 مرضیه وحید دستجردی، زهره الهیان و فرشته حشمتیان و همچنین 4 نفر از آقایان عضو شورای مرکزی جبهه مرکزی نیروهای انقلاب (جمنا) عضو هیات اعزامی به کرمانشاه هستند.

جبهه مردمی درباره نحوه ورود به انتخابات به تصمیم نرسیده است

همچنین تسنیم نوشت:

مهدی چمران عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در حال برنامه‌ریزی است، تلاش ما این است که همچون گذشته تمام نیروهای انقلاب زیر یک چتر واحد درصحنه حاضر شوند و همگرایی و وحدت خود را بیش‌ازپیش نشان دهند.

وی با بیان اینکه "یکی از مسائل اصلی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، کارآمدی است"، تصریح کرد: جبهه مردمی درباره اینکه با چه مکانیزم و روشی در انتخابات آتی ورود کند به نتیجه نرسیده است و رایزنی‌ها برای نحوه ورود به انتخابات آتی آغازشده است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی همچنین گفت: جبهه مردمی اصلاح ساختار را در دستور کار خود قرار داده است و مهم‌ترین بخش این اصلاح، جوان‌گرایی و فراگیری بیشتر است؛ ما تلاش داریم از همه گروها و جناح‌های درون نظام برای همگرایی دعوت کنیم و جوان‌گرایی را به‌عنوان یک راهبرد در دستور کار خود قرار دهیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر