کد خبر: 39625
A
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خبر داد؛

نمایندگان مجلس «یک‌شنبه» از زندان اوین بازدید می‌کنند/ دستور ویژه رییس‌جمهور به وزرای ۲ وزارتخانه

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از حضور یک نماینده زن در هیات بازدیدکنندگان از زندان اوین و تعیین زمان این بازدید خبر داد.

نمایندگان مجلس «یک‌شنبه» از زندان اوین بازدید می‌کنند/ دستور ویژه رییس‌جمهور به وزرای ۲ وزارتخانه

دیده بان ایران: محمد کاظمی، با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی و چند نفر از دیگر نمایندگان مجلس از زندان اوین و محل نگهداری بازداشت‌شدگان اعتراض‌های اخیر اعلام کرد: در پی رایزنی‌هایی که صورت گرفته قرار شد که خانم فاطمه سعیدی نماینده مردم تهران در مجلس نیز در این هیات حضور داشته باشد.

عضو هیات رییسه کمیته حقوقی و قضایی فراکسیون امید مجلس همچنین درباره زمان بازدید نمایندگان از زندان اوین گفت: این بازدید روز یکشنبه این هفته پیش از ظهر انجام خواهد شد.

همچنین پیش از تعیین زمان بازدید نمایندگان از زندان اوین، حسینعلی امیری، درباره پیگیری نامه ۴۳ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ملاقات با بازداشتی‌های اتفاقات اخیر، گفت: نامه نمایندگان را تقدیم رئیس‌جمهور کردیم ایشان هم به وزرای اطلاعات، کشور و دادگستری دستور دادند که این مساله مورد رسیدگی قرار بگیرد. مقرر شده است که وزرا نتیجه را به رئیس‌جمهور اعلام کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: در حال حاضر این دستور رئیس‌جمهور به وزرای ذی‌ربط ابلاغ شده است و رئیس‌جمهور منتظر گزارش آنان هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر