کد خبر: 39774
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

واکنش مدیرکلی روابط عمومی وزارت راه به توهین هفته نامه 9 دی به آخوندی/ موضوع به اداره کل حقوقی وزارتخانه ارجاع شده است

هفته نامه 9 دی در صفحه یک خود وزیر راه و شهرسازی را "مزخرف گو" توصیف کرده است. این هفته نامه به مدیرمسئول و صاحب امتیاز حمید رسایی منتشر می شود.

 واکنش مدیرکلی روابط عمومی وزارت راه به توهین هفته نامه 9  دی به آخوندی/  موضوع به اداره کل حقوقی وزارتخانه ارجاع شده است

 دیده بان ایران هفته نامه 9  دی در صفحه یک خود  وزیر راه و شهرسازی را "مزخرف گو" توصیف کرده است. این هفته نامه به   مدیرمسئول و صاحب امتیاز حمید رسایی منتشر می شود. 

هر چند آخوندی وزیر راه و شهرسازی  و مسئولان واکنشی رسانه ای  نسبت به تیتر این هفته نامه  نداشته است. اما قاسم بی نیاز مدیر کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در گفت و گو با دیده بان ایران به اقدام اخیر این نشریه واکنش نشان داد. 

مدیر کل روابط عمومی وزارت راه در گفت و گو با دیده بان ایران در واکنش به توهین هفته نامه 9 دی گفت : وزیر راه و شهرسازی در طول وزارت خود با رسانه ها تعامل داشته و سعی کرده است از رسانه ها به هیچ صورتی شکایت نشود. موضع ما در طول سال های گذشته تعامل، مدارا و شنیدن نقدها بوده است. در خصوص تیتر نامناسب هفته نامه 9 دی این موضوع به اداره کل حقوقی وزارتخانه ارجاع شده است در صورت تشخیص وزیر محترم، پیگیری قضایی صورت خواهد گرفت. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر