کد خبر: 39807
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

توضیح فرماندار سرپل ذهاب درباره اظهارت صادق زیبا کلام و ساخت دهکده امید

اکبر سنجابی: توصیه بنده به عزیزان این است که در طیف گسترده تری خدمات رسانی های خود را انجام دهند تا مردم بیشتری از آن استفاده کنند. آقای دکتر زیبا کلام در حوزه آکادمیک استاد هستند و برای بنده و سایر دوستان احترام ایشان واجب است اما باید عرض کنم که بنده چون درد مردم این مناطق را بهتر میشناسم پیشنهاد می کنم به جای ساختن دهکده امید بهتر است این پول صرف کمک هزینه ساخت خانه شود تا افراد بیشتری را در شهرستان های مجاور در بر بگیرد.

توضیح فرماندار سرپل ذهاب درباره اظهارت صادق زیبا کلام و ساخت دهکده امید

اکبرسنجابی فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار دیده بان ایران درباره اظهارات دکتر زیبا کلام در روزنامه شرق پیرامون حواشی بوجود آمده برای ساخت دهکده امید گفت: دکتر زیبا کلام وقتی به شهرستان سرپل ذهاب آمدند هیچ تماسی با بنده نگرفتند و بنده فقط با توجه به اخباری که در فضای مجازی منتشر شده بود متوجه حضور ایشان شدم و روز پنج شنبه پس از مراسم کلنگ زنی؛ وقتی که آقای زیبا کلام به همراه چند نفر همراه، در راه بازگشت از منطقه بودند سر یک سه راهی توقف کردند که من نزد ایشان رفتم و در نهایت احترام خودم را معرفی کردم و گفتم چند دقیقه با شما حرف خصوصی دارم که آقای زیبا کلام به بنده گفتند دیر آمدید آقای فرماندار، هیچ کاری با شما ندارم.! من هم به ایشان گفتم آقای دکتر نمی شود که با فرماندار کاری نداشته باشید، من فرماندار این شهرستان هستم و همینطوری که نمی شود کلنگ بزنید و بروید. بعد هم گفتم اگر می توانید بروید بسازید.

سنجابی اضافه کرد: چند روز پس از این برخورد، آقای زیبا کلام تماس گرفتند گفتند که می خواهم شما را ببینم که بنده به دلیل اینکه میهمانی از جهاد کشاورزی داشتم خدمت ایشان عرض کردم که در صورت امکان این دیدار را به زمان دیگری موکول کنید که بعد هم دیگر خبری از ایشان نشد تا اینکه (امروز) گفت و گوی ایشان در روزنامه شرق را خواندم.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در ادامه با اشاره به این نکته که برخورد بوجود آمده موضوع مهمی نبوده که برخی از رسانه ها با شیطنت به آن پرداخته اند خاطرنشان کرد: درخواست بنده از دکتر زیبا کلام مبنی بر اخذ مجوزهای لازم جهت ساخت و ساز موضوع عجیبی نبوده و نیست زیرا این روال معمول است که هر شخصی اگر میخواهد چنین شهرکی یا مجموعه ای را بسازد باید از دهیاری و فرمانداری و مراجع ذی ربط منطقه، مجوز های لازم را بگیرد.

سنجابی همچنین خاطرنشان کرد: بنده به عنوان فرماندار یکی از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از تمام کسانی که مردم دلسوز کشورمان به آنها اعتماد کرده اند و مبالغی را جهت کمک برای بازسازی و کمک رسانی به آنها سپرده اند درخواست می کنم هر چه زودتر دست بکار شوند تا سریعتر گره از کار این مردم آسیب دیده گشوده شود. 

او افزود: توصیه بنده به عزیزان این است که در طیف گسترده تری خدمات رسانی های خود را انجام دهند. تا مردم بیشتری از آن استفاده کنند. آقای دکتر زیبا کلام در حوزه آکادمیک استاد هستند و برای بنده و سایر دوستان احترام ایشان واجب است اما باید عرض کنم که بنده چون درد مردم این مناطق را بهتر میشناسم پیشنهاد می کنم به جای ساخت دهکده امید بهتر است این پول صرف  کمک هزینه ساخت خانه شود تا افراد بیشتری را در شهرستان های مجاور در بر بگیرد. سنجابی در پایان تاکید کرد: اینگونه منازعات هیچ دردی را درمان نمی کند چرا که مردم  گرفتاری های زیادی دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر