کد خبر: 40094
A
وزیر کشور در نشست مشترک استانداران سراسر کشور با هدف تحقق برنامه های دولت در بخش های تولید و اشتغال:

استانداران و فرمانداران برنامه های دولت در حوزه اشتغال و تولید را به جد پیگیری می کنند/ جلسه مشترک با فرمانداران برای تشریح برنامه های اقتصادی دولت در سال ۹۷ در اسفندماه

وزیر کشور: سیاست ها و برنامه های دولت در حوزه اشتغال و تولید و عرصه های اقتصادی توسط استانداران و فرمانداران به جد پیگیری می شود.

استانداران و فرمانداران برنامه های دولت در حوزه اشتغال و تولید را به جد پیگیری می کنند/ جلسه مشترک با فرمانداران برای تشریح برنامه های اقتصادی دولت در سال ۹۷ در اسفندماه

نشست مشترک استانداران سراسر کشور با هدف تحقق برنامه های دولت در بخش های تولید و اشتغال صبح امروز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه  با حضور رئیس جمهور در محل وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در ابتدای این برنامه ضمن خیرمقدم به رئیس جمهوری، وزرا، استانداران و مسئولان دستگاههای اقتصادی حاضر در جلسه طی سخنانی اظهار داشت: در این جلسه که تمامی استانداران، وزرا و مسئولان بخش‌های اقتصادی حضور دارند پیرامون بحث تولید و اشتغال گزارشی توسط دستگاه ها ارائه خواهد شد، همچنین جمع بندی از مسائل و مشکلات در این حوزه ها در حضور رئیس جمهور تقدیم می شود.

وی در ادامه افزود: دو استان خراسان جنوبی و اصفهان به نمایندگی از سایر استان‌ها که موضوعات را از استان‌های مختلف جمع بندی کرده اند. این جمع بندی ها روز گذشته در حضور وزرای صنعت و کار،  استانداران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی که در این حوزه ها می شد در حد وزارتخانه‌ها گرفت این اقدام نیز توسط مسئولان امر تصمیم گرفته شد همچنین مقرر شده امروز این مباحث در حضور رئیس‌جمهور توسط دستگاه های متولی  مطرح شود.

وزیر کشور تصریح کرد: امیدواریم این جلسه مقدمه‌ای باشد که سیاست‌های کلان دولت در حوزه تولید و اشتغال مطرح شود لذا خود رئیس‌جمهور نیز مصمم و جدی پیگیر هستند تا آنها را محقق کنند.

رحمانی فضلی گفت: ما در وزارت کشور در کنار سایر کارها این برنامه ها را با اهمیت بالا و به طور جد توسط استانداران و فرمانداران پیگیری می‌کنیم.

وی بیان کرد: همچنین جلسه ای با حضور تمامی فرمانداران در اسفند ماه به منظور بررسی و تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در حوزه اشتغال و تولید و عرصه های اقتصادی در سال جدید برگزار خواهد شد تا بتوانیم با پیگیری و تلاش این سیاست‌ها را محقق سازیم.

 

ادامه دارد...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر