کد خبر: 40245
A

غلامرضا حیدری: خوب سخنرانی کردن برای مردم نان نمی شود

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه "کی بود کی بود ؟ من نبودم!" اصولگرایان در مواجهه با حمایت از احمدی نژاد رفتار مطلوبی نیست، گفت: تکرار رفتار و منش احمدی نژاد بعید نیست.

غلامرضا حیدری: خوب سخنرانی کردن برای مردم نان نمی شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ غلامرضا حیدری در رابطه با مقایسه دولت دوم اصلاحات با دولت دوازدهم توسط برخی افراد و ارزیابی احتمالی مبنی بر قدرت گرفتن مجدد جریان اصولگرایی در عرصه سیاست، گفت: صحبت در خصوص فراهم بودن زمینه قدرت گرفتن اصولگرایان خیلی زود است اما آن شخصیتی که آقای روحانی در دور اول ریاست جمهوری نشان داد، مشاهده نمی شود.

روحانی در دوره دوم و سوم مجلس از اصولگرای تند بود ولی اصلاح طلبان از وی حمایت کردند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: آقای روحانی در دوره های دوم و سوم مجلس شورای اسلامی از افراد به اصلاح راست یا اصولگرای تند بود ولی شرایط در انتخابات طوری رقم خورد که اصلاح طلبان از وی حمایت کردند.

وی ادامه داد: مهمترین انتظار از دولت دوازدهم این است که به وعده های داده شده عمل کنند زیرا خوب سخنرانی کردن برای مردم نان نمی شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم در رابطه با اینکه آیا اصولگرایان چهره جدیدی برای انتخابات آتی دارند یا خیر، افزود: تاکنون که صحبت از چهره جدید نبوده است؛ البته جدیدترین چهره های اصولگرایان افرادی مانند آقای احمدی نژاد و آقای رییسی بود اما در شرایط فعلی مشخص نیست که آیا می خواهند افرادی مانند حداد عادل را به میدان بیاورند یا خیر.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: البته آقای ضرغامی نیز فعالیت های رسانه ای دارد و صحبت های مردم پسند می کند لذا با توجه به فعالیتش های احساس می شود خودش می خواهد مطرح باشد.

حیدری همچنین اظهار کرد: طبق رفتار اصولگرایان در انتخابات باید اذعان کرد که این جریان چهره اصلی اش را از ابتدا رو نمی کند و روز آخر نام فرد را معرفی می کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا امکان تکرار شانسی که جریان اصولگرایان در پایان دولت اصلاحات با چهره ای مانند احمدی نژاد آورد وجود دارد یا خیر، ادامه داد: تکرار رفتار و منش احمدی نژاد بعید نیست زیرا اصولگرایان زیگزاگ زیاد داشته اند. به عبارتی چهره های مختلف را مطرح کردند ولی همه از آقای احمدی نژاد حمایت کردند اما اکنون عنوان می کنند "کی بود کی بود ؟ من نبودم!" که رفتار مطلوبی نیست.

عضو فراکسیون امید مجلس شوری اسلامی خاطرنشان کرد: باید با مردم روراست بود و تغییر مواضع را برای مردم شفاف کرد./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر