کد خبر: 40275
A

بقایی: جیبمان را بگردید

بگذارند جاهایی که ما از این آقایان سراغ داریم مورد تفتیش و بازرسی قرار بگیرد، آن وقت می‌بینید چه مواردی به دست می‌آید/دولت احمدی نژاد پاک‌ترین دولت ایران است/ما یک ریال از پول بیت‌المال را نخورده‌ایم

بقایی: جیبمان را بگردید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ پنجمین جلسه دادگاه تجدیدنظر حمید بقایی معاون اجرایی محمود احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری، به پایان رسید.

حمید بقایی در تشریح جزئیات جلسه اخیر گفت: در این جلسه موضوع «خانه ایرانیان» مطرح شد و ما دفاعیات خود را مطرح کردیم. «خانه ایرانیان» مصوبه دولت بود کو ما آن را اجرا کردیم؛ اما آنها به ما می‌گویند که ما جرم مرتکب شدیم. معاون رییس دولت دهم ادعا کرد: فکر کنم فقط در بورکینافاسو چنین اتفاقاتی می‌افتد. مصوبه دولت اجرا شده است بعد در دوره بعدی نهاد ریاست جمهوری گزارش دروغ داده است و با این گزارش برای ما پرونده درست کردند. وی تصریح کرد: دولت احمدی نژاد پاک‌ترین دولت ایران است، جیب‌های ما را بگردید. ما یک ریال از پول بیت‌المال را نخورده‌ایم. بقایی با بیان اینکه تمام محل‌هایی که منتسب به او بوده مورد بازرسی قرار گرفته است، گفت: بگذارند جاهایی که ما از این آقایان سراغ داریم مورد تفتیش و بازرسی قرار بگیرد، آن وقت می‌بینید چه مواردی به دست می‌آید. حمید بقایی پس از پایان دادگاه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: جلسه بعدی دادگاه تجدیدنظر،  یکشنبه  برگزار می‌شود. این جلسه آخر نیست و رسیدگی ادامه دارد.

مهران عبدالله پور وکیل مدافع حمید بقایی نیز پیش از ورود به پنجمین جلسه دادگاه تجدیدنظر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ایرادهایی که به دادگاه وارد می‌دانیم این است که جلسات فشرده و پشت سرهم است. وی با انتشاد از نحوه برگزاری دادگاه،افزود:  دادگاه برخلاف قانون، علنی برگزار نمی‌شود و در جلسه چهارم هم مشاهده کردید که آقای احمدی نژاد آمدند که کرکره‌های دادگاه را پایین کشیدند و ثابت شد که دادگاه غیرعلنی است. وکیل‌مدافع بقایی مدعی شد: با توجه به حجم پرونده، نه به ما فرصت دفاع می دهند و نه وقت مناسبی گذاشته‌اند و نه احضاریه ارسال می‌کنند. یکی از ملزومات رای عادلانه این است که فرصت دفاع به متهم داده شود که فرصت دفاعی داده نمی شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر