کد خبر: 40403
A

گفتگوی تلفنی روحانی با سردار اشتری درباره حوادث خیابان پاسداران/ دستور ویژه به وزیر کشور

رئیس‌جمهور گفت:رفتارها و برخوردهای خشونت‌آمیز و اهانت و تضعیف پلیس که حافظ نظم و امنیت جامعه است، از طرف هر گروهی که انجام گیرد، به هیچ وجه تحمل نخواهد شد.

گفتگوی تلفنی روحانی با سردار اشتری درباره حوادث خیابان پاسداران/ دستور ویژه به وزیر کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در تماس تلفنی با سردار سرتیپ پاسدار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از ماموران فداکار و خدوم نیروی انتظامی در اغتشاشات و حوادث روزهای اخیر، از مدیریت سنجیده و در عین حال مقتدرانه نیروهای عملیاتی به‌ویژه نیروی انتظامی قدردانی و تاکید کرد که دولت با تمام توان از حافظان امنیت کشور پشتیبانی می‌کند.

وی همچنین به خانواده‌های معظم شهدا اغتشاشات اخیر تسلیت گفت و اظهار داشت: رفتارها و برخوردهای خشونت‌آمیز و اهانت و تضعیف پلیس که حافظ نظم و امنیت جامعه است، از طرف هر گروهی که انجام گیرد، به هیچ وجه تحمل نخواهد شد.

رئیس جمهور همچنین با تاکید بر برخورد قاطع با قانون‌شکنان و بر هم زنندگان نظم عمومی، ضرورت توجه و رسیدگی به خانواده معظم این شهدا را مورد تاکید قرار داد.

با دستور روحانی، وزیرکشور ماموربررسی حوادث خیابان پاسداران شد

ایرنا نوشت:

رئیس جمهوری با صدور پیامی شهادت سه تن از سربازان نیروی انتظامی و دو تن از بسیجیان را در حوادث و اغتشاشات اخیر در خیابان پاسداران در تهران تسلیت گفت و وزیر کشور را مامور بررسی دقیق این موضوع و ارائه گزارش به افکار عمومی کرد.

در بخشی از پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: شهادت سه تن از سربازان رشید نیروی انتظامی و دو تن از بسیجیان سرافراز مایه تاثر و تالم فراوان شد. 
وی در این پیام افزود: این سربازان غیور کشور که در راه ایجاد نظم و آرامش جان خود را ایثارگرانه در طبق اخلاص گذاشتند و مظلومانه به شهادت رسیدند قطعا به عنوان شهیدان نظم و آرامش در یاد مردم جاودانه خواهند ماند .
رییس جمهوری در این پیام از وزیر کشور به عنوان رئیس شورای امنیت کشور خواست به صورت دقیق این حادثه را بررسی و تمامی عوامل ایجاد اختلال در نظم جامعه را شناسایی کرده و گزارش شفاف و دقیقی را در اسرع وقت به افکار عمومی ارائه کند. 
روحانی در این پیام تاکید کرد: لازم است مسئولین ذیربط ضمن دیدار با خانواده شهدا به مجروحین نیروی انتظامی وبسیج در این حادثه رسیدگی جدی کنند. 
وی در پایان این پیام با ابراز تالم و تاثر فراوان، شهادت این عزیزان را به خانواده ها، نیروی انتظامی و بسیجیان تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات را برای آنان خواستار شد.
 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر