کد خبر: 40480
A

درخواست احمدی‌نژاد از آیت‌الله شاهرودی برای اشد مجازات مخالفانش در سال 88

عباس امیری فر: درباره این که چرا احمدی نژاد و بقایی و مشایی از هم حمایت می کنم فقط می توانم این را بگویم که آنها اعمالی را هماهنگ با هم انجام دادند که نمی‌توانند یکدیگر را تخطئه کنند و منتقد هم باشند. این سه نفر با هم تعهد کردند که چیزی نگویند چون گفتنش، هر سه را زیر سوال می‌برد. لذا تا آخر کار، ایشان مجبور است دفاع کند، تا حد سقوط.

درخواست احمدی‌نژاد از آیت‌الله شاهرودی برای اشد مجازات مخالفانش در سال 88

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ عباس امیری فر مشاور فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در دولت احمدی نژاد در گفتگو با سازندگی گفت:

از دو سال قبل که حضرت آقا بنا به مصلحت خود، احمدی نژاد را از حضور در انتخابات نهی کردند، ایشان به لجبازی افتاد. دو سال پیش و قبل از افشای نهی رهبری به ایشان گفتم تمام روسای جمهور گذشته، آقای خاتمی، آقای هاشمی، احترام خاصی برای رهبری نظام قائل‌اند. شما هم باید بالاخره حرمت رهبری و ولایت را حفظ می‌کردید.

درباره این که چرا احمدی نژاد و بقایی و مشایی از هم حمایت می کنم فقط می توانم این را بگویم که آنها اعمالی را هماهنگ با هم انجام دادند که نمی‌توانند یکدیگر را تخطئه کنند و منتقد هم باشند. این سه نفر با هم تعهد کردند که چیزی نگویند چون گفتنش، هر سه را زیر سوال می‌برد. لذا تا آخر کار، ایشان مجبور است دفاع کند، تا حد سقوط.

دکتر الهام، کاملا با ایشان مخالف است. یا آقای هاشمی ثمره می‌دانم که با این حرکات ایشان مخالف است. این گلایه ماست که شخصیت‌هایی مانند آقای شیخ الاسلام، آقای الهام، هاشمی ثمره، اعتراض نمی‌کنند و در رودربایستی گیر کرده‌اند؛ وگرنه آنها هم مخالف هستند.

تلاش نظام و رهبری این است که آقای احمدی‌نژاد اپوزیسیون نشود.

امیری فر ادامه داد: احمدی‌نژاد نسبت به مراجع، نسبت به روحانیت، ذره‌ای اعتقاد ندارد. مخصوصا اصلا نظر مثبت نسبت به هیچ مرجع تقلیدی ندارد و در جلسات خصوصی هم کلا مراجع را زیر سوال می‌برد و اعتقادی اصلا به بحث روحانیت ندارد. روحانیت را فقط ابزار می‌داند. نکته دیگر این‌که ایشان همیشه به دنبال سرکوب مخالفانش بود حالا چطور شده طرفدار آزادی بیان شده است؟!

در سال 88 خود احمدی نژاد همکاری می‌کرد تا بیش از اندازه مخالفان را سرکوب کنند. سال 88 نظام، به اینجا رسید که از عوامل فتنه، بعضی را دستگیر و برخی را محصور کند. یادم هست ایشان نظرش این بود که قوه قضائیه باید تندترین برخوردها را انجام بدهد. چندین بار این درخواست را از آیت‌الله شاهرودی داشت. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر