کد خبر: 40481
A

تابش: مقام معظم رهبری سوء رفتارها نسبت به ظریف را خنثی کردند

زمزمه هایی مبنی بر تضعیف تیم دیپلماسی خارجی دولت جناب آقای دکتر روحانی شده بود که مقام معظم رهبری با نکته سنجی که دارند اینها را خنثی کردند.

تابش: مقام معظم رهبری سوء رفتارها نسبت به ظریف را خنثی کردند

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری سوء رفتارها نسبت به آقای ظریف را خنثی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ محمدرضا تابش در خصوص قدردانی رهبر معظم انقلاب از وزیر امور خارجه کشورمان و تاکیدات معظم له بر تداوم مواضعی که محمدجواد ظریف نسبت به غربی ها در پیش گرفته است اظهار داشت: با توجه به مجموعه ملاحظاتی که در عرصه دیپلماسی خارجی وجود دارد و حساسیت هایی که ما با آنها روبه رو هستیم، عملکرد جناب آقای دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای و همچنین تیمی که عهده دار هدایت دستگاه دیپلماسی کشور هستند را بسیار خوب ارزیابی می کنم.

وی افزود: در این مقطع زمانی، زمزمه هایی مبنی بر تضعیف تیم دیپلماسی خارجی دولت جناب آقای دکتر روحانی شده بود که مقام معظم رهبری با نکته سنجی که دارند اینها را خنثی کردند.

نمیانده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش آقای ظریف و تیم هسته ای کشورمان در مساله برجام و ارزیابی رویه این دو گفت: مقام معظم رهبری در شرایط به وجودآمده تشخیص دادند که حمایت از آقای ظریف لازم و ضروری است.

وی در خصوص اظهارات رهبر معظم انقلاب در دفاع از دستگاه دیپلماسی کشورمان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با تدبیر نقش آفرین بودند و یک سری سوء رفتارها که می توانست اتفاق بیفتد را خنثی کردند.

رهبرانقلاب در بیانات روز 29 بهمن در دیدار مردم تبریز با اشاره به برجام و مذاکرات هسته ای تاکید کردند: 'ما نتیجه اتکاء به خارجی‌ها را در قضیه برجام مشاهده کردیم و در قضیه مذاکرات هسته‌ای به آنها اعتماد کردیم اما سودی نبردیم البته خوشبختانه مسئولان برخورد خوبی با این مسئله دارند و وزیر امور خارجه که باید از او تشکر کرد، با خباثت امریکایی ها و به نعل و به میخ زدن اروپایی‌ها، برخورد خیلی خوب و قوی دارد که این راه باید ادامه یابد./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر