کد خبر: 40534
A

نوروزی: سیستم تقسیمات کشوری معیوب است/ گلایه نماینده رباط کریم در خصوص فرودگاه امام خمینی(ره)

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: سیستم تقسیمات کشوری معیوب است و نیاز به اصلاح دارد.

نوروزی: سیستم تقسیمات کشوری معیوب است/ گلایه نماینده رباط کریم در خصوص فرودگاه امام خمینی(ره)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسن نوروزی در خصوص وضعیت تقسیمات کشوری، اظهار داشت: تقسیمات کشوری وضعیت مناسبی ندارد و با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد این کار باید دقیق پیگری شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس بیان کرد: فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در شهر رباط کریم واقع شده است، ولی در تقسیمات کشوری این فرودگاه را به شهر ری داده‌اند که فاصله‌ای 35 کیلومتری با یکدیگر دارند.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه این تقسیمات کشوری، اگر مسافری در پرواز دچار بیماری شود باید این شخص را به بیمارستان فیروزآبادی در 35 کیلومتری فرودگاه ببرند، افزود: این در حالی است که بیمارستان رباط کریم تا باند فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) 2 کیلومتر فاصله دارد.

نوروزی ادامه داد: مسائل مربوط به امنیت فرودگاه، موضوعات قضائی و فرهنگی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را باید نزدیک ترین شهرستان به فرودگاه انجام دهد نه اینکه در شهرری این مسائل پیگیری شود.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون آلودگی صوتی، مشکلات و سختی‌های فرودگاه بین‌المللی برای شهرستان رباط کریم است ولی درتقسیمات کشوری، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به شهرری اختصاص یافته است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی ظلم به رباط کریم، فرودگاه امام خمینی (ره) و کشور است، بیان کرد: با این شرایط می‌توان گفت تقسیمات کشوری معیوب است و نیاز به اصلاح دارد./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر