کد خبر: 40655
A
حسین مقصوی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس

استیضاح ربیعی رای می آورد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تاکید بر اینکه ماندن وزیر تعاون به صلاح نیست، گفت: از ربیعی تقاضا داریم پیش از استیضاح استعفا دهند.

استیضاح ربیعی رای می آورد
دیده بان ایران: حسین مقصودی درگفت و گویی، در مورد آخرین وضعیت استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: این موضوع را در چندین مرحله پیگیری کردیم طی روزهای اخیر نیز با ارسال نامه ای به رییس جمهور تقاضا کردیم نسبت به برکناری یا استعفای ربیعی اقدام کنند.

 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، افزود: طرح استیضاح وزیر تعاون را با 34 امضا به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ارسال کردیم.

 

وی با بیان اینکه امضا کنندگان استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جناح های مختلف سیاسی هستند، افزود: بهترین راهکار تعامل میان دولت و مجلس و همچنین برای آنکه وقت مجلس گرفته نشود و از هزینه های غیرضرور پیشگیری شود بهتر است آقای ربیعی هر چه سریع تر استعفا دهند.

 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استیضاح وزیر تعاون جدی است و به طور قطع رای می آورد.

 

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید بر اینکه ماندن وزیر تعاون به صلاح دولت و مجلس نیست، گفت: از آقای رییس جمهور تقاضا داریم با برکناری وزیران خسته میدان را به وزیران جوان و فعالی مانند آذری جهرمی دهند تا گام های بهتری برای رفع مشکلات جامعه برداشته شود؛ رییس جمهور باید از تقسیم بندی کابینه برای جناح ها و جریان های سیاسی دست برداشته و به سمت و سوی جوان گرایی در عمل حرکت کنند
 
خانه ملت
 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر