کد خبر: 40662
A

اعتراض روزنامه اصول‌گرا به یک وزارت‌خانه/ مضحک نیست که از زیباکلام برای سخنرانی دعوت کرده‌اید؟

روزنامه جوان نوشت: صادق زیباکلام تصویر دعوت نامه‌ای را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که نشان می‌دهد او از طرف وزارت کار و امور اجتماعی برای یک نشست تخصصی با حضور مسئولان و مدیران این وزارتخانه دعوت شده است.

اعتراض روزنامه اصول‌گرا به یک وزارت‌خانه/ مضحک نیست که از زیباکلام برای سخنرانی دعوت کرده‌اید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ این روزنامه در ادامه نوشت: موضوع نشست تخصصی وزارت کار هم آنچنان که در متن دعوتنامه آمده، «واکاوی مباحث فرهنگی معاصر ایران علی الخصوص در 40 سال گذشته» است.


زیباکلام حتماً می‌تواند در مورد این موضوع صحبت کند، ولی اینکه برای چنین موضوعی به وزارت‌خانه‌‌ جمهوری اسلامی دعوت شود، جای ایرادات جدی دارد.

زیباکلام آدم ناشناخته‌ای نیست؛ مواضع سیاسی و فرهنگی او که در مخالفت جدی با سیاست‌های جمهوری اسلامی است، برای همه عیان است. گرچه او در بیان نظراتش آزاد است و آزاد هم بوده، اما مدیران و مسئولان وزارت کار مدیران جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند و چنانچه دعوت از زیباکلام بدون حضور کارشناس هم‌وزن او در جبهه مقابل باشد، نشستن آنها پای این سخنرانی وجهی ندارد. نمی‌شود روی شاخه نشست و بن را برید! مثلاً زیباکلام برای مدیران رسمی جمهوری اسلامی از برتری فرهنگی عصر پهلوی بر دوران پس از انقلاب و عملکرد مثبت رضاخان بگوید؛ مضحک نیست؟!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر