کد خبر: 40742
A

مشاجره رئیس خانه احزاب با دبیرکل حزب مردمی اصلاحات/ حسین کمالی: یاد بگیریم با هم درست حرف بزنیم

رئیس خانه احزاب درباره مشاجره لفظی امروز میان خود و دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: باید یاد بگیریم با هم درست حرف بزنیم. رئیس خانه احزاب ایران با انتقاد از رفتار فومنی گفت: بهتر است لحن مناسب‌تری داشته باشیم.

مشاجره رئیس خانه احزاب با دبیرکل حزب مردمی اصلاحات/ حسین کمالی: یاد بگیریم با هم درست حرف بزنیم
حسین کمالی رئیس خانه احزاب صبح امروز (پنجشنبه 10 اسفند) در مجمع عمومی خانه احزاب درباره مشاجره لفظی که در خلال جلسه میان خود و زارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات پیش آمد، با بیان اینکه خانه احزاب را تشکیل دادیم و این نشست‌ها را برگزار می‌کنیم که این اتفاقاتی که امروز شاهد بودیم، رخ ندهد تصریح کرد: باید یاد بگیریم با هم درست حرف بزنیم، ولی شاهدیم کسانی که مرتب نامه می‌نوشتند که جلسه را تشکیل دهیم امروز حضور ندارند.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رئیس خانه احزاب ایران با انتقاد از رفتار فومنی گفت: بهتر است لحن مناسب‌تری داشته باشیم.
 
وی در ادامه اظهار داشت: احزاب به این نتیجه رسیده‌اند برخورد خوبی با آنها نشده و اولین دلیل بودجه‌ای است که مجلس تعیین کرده است؛ ما خیلی از طریق مجلس و دولت پیگیری کردیم و گفتیم بودجه‌ای اختصاص دهید.
 
کمالی با بیان اینکه باید یاد بگیریم با هم صمیمی و برادرانه برخورد کنیم، خاطرنشان کرد: امروز اتفاقاتی در کشور می‌افتد که نیازمند بهره‌مندی از عقل احزاب است و زمانی که وقایعی که در خیابان‌ها اتفاق افتاد، وزارت کشور برخی احزاب را دعوت کرد، اما برای مشورت غفلت کردند و برخی احزاب را دعوت نکردند ولی خانه احزاب آن را جبران کرد.
 
رئیس خانه احزاب ایران گفت: مسائلی که پیش آمده به اصلاح‌طلب و اصولگرا برنمی‌گردد؛ آنهایی که در خیابان شعار می‌دادند، گفتند نه اصلاح‌طلب و نه اصولگرا و گفتند شما را قبول نداریم؛ در حقیقت اعتراضات دلایلی داشت ما سعی می‌کنیم این دلایل را به مسئولان منتقل کنیم؛ این جلسات به گونه‌ای است که مورد توجه همه است./فارس
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر