کد خبر: 40838
A
محمد وحدتی هلان در گفت و گو با دیده بان ایران؛

عملکرد وزارت کشور در انتخاب استانداران مطلوب بود / تعامل وزارت کشور با نمایندگان مجلس نقطه قوت این وزارتخانه است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم درباره عملکرد یک ساله وزرات کشور بیان کرد: به طور کلی می توان گفت عملکرد وزارت کشور در سال جاری قابل قبول بود. از انتخابات 29 اردیبهشت که نقش حیاتی برای جامعه را ایفا کردند تا انتخاب استانداران و فرمانداران که همگی در حوزه اختیاری وزارت کشور است را به خوبی انجام داد.

عملکرد وزارت کشور در انتخاب استانداران مطلوب بود / تعامل وزارت کشور با نمایندگان مجلس نقطه قوت این وزارتخانه است
محمد وحدتی، نماینده بستان آباد در مجلس دهم شورای اسلامی در خصوص اقدامات و عملکردهای وزارت کشور در سال96 که یکی از سال های پرمشغله ای برای این وزارت خانه بود، به خبرنگار دیده بان ایران گفت:به طور کلی می توان گفت عملکرد وزارت کشور در سال جاری قابل قبول بود. از انتخابات 29 اردیبهشت که نقش حیاتی برای جامعه را ایفا کردند تا انتخاب استانداران و فرمانداران که همگی در حوزه اختیاری وزارت کشور است را به خوبی انجام داد.   

 

 

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی افزود: همچنین وزارت کشور تعامل به سزایی با نمایندگان مجلس تاکنون داشته است که این مسئله یکی از نقاط قوت این وزارت خانه است. در حال حاضرما شاهد ثبات در کشور و استان ها هستیم.
 
وحدتی درباره حادثه اخیر خیابان پاسداران نیز بیان کرد:  در رابطه با حادثه اخیر خیابان پاسداران نیز باید گفت که وزارت کشور با مدیریت مناسب خود، این منطقه را تحت کنترل خود قرار داد و امنیت را در پاسداران به وجود آورد بدون این که کمترین آسیبی به کسی به کسی وارد شود. 

 

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم درباره محول کردن "معاونت اقتصادی" به وزارت کشور و تاثیرات آن تصریح کرد: یکی از چالش های مهمی که کشور امروزه با آن دست و پنجه نرم می کند، معضلات اقتصادی و اشتغال است  بنابراین لازم است در این حوزه تدبیراندیشی بیشتری صورت گیرد لذا؛ در همین راستا وزارت کشور نیز به دستور رئیس جمهور به سمت معاونت اقتصادی انتصاب شد و بدین ترتیب وزارت کشور موظف است در مورد مسائل اقتصادی نیز چاره اندیشی نماید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر