کد خبر: 40890
A

جزایری:کسی حق مذاکره درباره توان موشکی ندارد/ وحیدی: فرانسه اجازه صحبت درباره توان موشکی ایران ندارد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه وظیفه نیروهای مسلح ارتقاء توانمندی‌های دفاعی و موشکی است، گفت: هیچ کس حق مذاکره با بیگانگان در مورد توان دفاعی و موشکی را ندارد.

جزایری:کسی حق مذاکره درباره توان موشکی ندارد/ وحیدی: فرانسه اجازه صحبت درباره توان موشکی ایران ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از مهر؛ سردار سید مسعود جزایری در واکنش به برخی خبرها و ادعاهای آمریکایی ها و بعضی سران کشورهای اروپایی درباره قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ارتقاء توان دفاعی کشور بدون وقفه ادامه خواهد یافت و بیگانگان حق ورود به این میدان را ندارند.

وی افزود: در شرایط امروز که رژیم های سلطه گر مدام علیه جمهوری اسلامی ایران دست به تهدید و ارعاب می زنند و یا در منطقه جنایات جنگی انجام می دهند، وظیفه نیروهای مسلح ارتقاء توانمندی های دفاعی در همه عرصه ها و از جمله سیستم های موشکی است.

فرانسوی‌ها اجازه اظهارنظر درباره توان موشکی ایران را ندارند

همچنین خبرگزاری تسنیم نوشت: سردار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به تهران و امکان مطرح کردن توانمندی موشکی کشورمان در جلسات مشترک با مسئولان کشورمان گفت:‌ فرانسوی‌ها نه تنها اجازه اظهارنظر درباره توانمندی موشکی ایران را ندارند بلکه باید بابت اقدامات خصمانه علیه ملت ایران در طول چهل سال گذشته از جمله حمایت از صدام در جنگ تحمیلی، پاسخگو باشند.

وی با اشاره به علل سفر وزیر خارجه فرانسه به تهران افزود: ما بر اساس منافع کشور، تصمیم می‌گیریم که مقامات خارجی دیگر کشورها به ایران سفر داشته باشند یا خیر ولی در هر حال ایران به هیچ کشوری اجازه دخالت در امور داخلی خود را نخواهد داد. اگر کشورهای اروپایی در مسیری حرکت کنند که رئیس‌جمهور زورگو و نژادپرست آمریکا تاکنون دنبال کرده،‌ قطعا دچار اشتباه استراتژیک شده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر