کد خبر: 40926
A

صبح امروز استیضاح وزرای کار، راه و کشور در فراکسیون امید بررسی شد

ذوالقدر درباره تصمیم فراکسیون امید در خصوص استیضاح‌ها عنوان کرد: استیضاح سه وزارتخانه راه و شهرسازی، وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی و وزارت کشور مطرح است، قرار شد کمیته های برای بررسی این سه استیضاح برگزار شود. براین اساس عکس العملی که فراکسیون امید باید در قبال استیضاح ها داشته باشد، مشخص می شود.

صبح امروز استیضاح وزرای کار، راه و کشور در فراکسیون امید بررسی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از اعتماد آنلاین؛ فاطمه ذالقدر عضو شورای مرکزی فراکسیون امید درباره جلسه امروز صبح فراکسیون متبوعش که بررسی استیضاح های مطرح در مجلس را در دستورکار داشت، گفت: امروز فراکسیون امید درباره سه استیضاحی که در مجلس مطرح است جلسه ای برگزار کرد.

 

وی افزود: استیضاح سه وزارتخانه راه و شهرسازی، وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی و وزارت کشور مطرح است، قرار شد کمیته های برای بررسی این سه استیضاح برگزار شود. براین اساس عکس العملی که فراکسیون امید باید در قبال استیضاح ها داشته باشد، مشخص می شود.

 

نماینده تهران درباره کمیته هایی که به منظور بررسی استیضاح‌ها تشکیل خواهند شد، بیان کرد: مسئولیت کمیته بررسی وضعیت استیضاح آخوندی را آقای حسین زاده، نایب رییس فراکسیون برعهده گرفتند. آقای کواکبیان ریاست کمیته روند استیضاح آقای رحمانی فضلی و آقای مسعود رضایی نماینده شیراز هم قرار است روند بررسی استیضاح آقای ربیعی را مدیریت کنند.

 

ذوالقدر همچنین عنوان کرد که قرار شده است که اعضای فراکسیون زیرمجموعه این سه کمیته به استیضاح این سه وزیر رسیدگی کنند تا مشخص شود که تصمیم گیری درباره استیضاح ها فراکسیونی ها خواهد بود یا نمایندگان درخواست‌دهنده استیضاح شخصا به موضوع ورود کنند. 

 

به گزارش اعتمادآنلاین، استیضاح عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی و علی ربیعی وزیر کار که دو هفته قبل امضاهای آن جمع شده بود امروز در لحظات ابتدایی آغاز به کار صحن علنی مجلس اعلام وصول شد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر