کد خبر: 41209
A

ضرب الاجل ۲۴ ساعته بقایی به احمدزاده کرمانی؛ ثابت نکنی فرزند خلف پدرت نیستی!

پس از انتشار گفت و گوی رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی و جوان ترین فرد مسئول دولت محمود احمدی نژاد؛ حمید بقایی از او خواست تا ادعایش را ثابت کند.

 ضرب الاجل ۲۴ ساعته بقایی به احمدزاده کرمانی؛ ثابت نکنی فرزند خلف پدرت نیستی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ درپی انتشار مصاحبه احمدزاده کرمانی در سایت مشرق، حمید بقایی در کانال تلگرامی خود به ادعاهای وی چنین پاسخ داد: اولاً این فرد خودش بخوبی از دلایل عزلش از ریاست سازمان میراث فرهنگی در سال 1390 آگاه است و می داند که با این ادعاهای دروغ، دلایل و غم و غصه های ناشی از آن برطرف نخواهد شد.

 ثانیاً نظر به جوانی و تازه واردی او در عرصه سیاسی برای رعایت حالش به وی 24 ساعت مهلت داده میشود تا تمام مستندات متقن و روشن مربوط به خروج 960 هزار شیء تاریخی از موزه ملی ایران و دخالت بقایی در فروش شرکت 1000 میلیاردی توسعه گردشگری به 20 میلیارد تومان را منتشر نماید در غیراینصورت فرزند خلف پدرش نیست.

 ثالثاً باید به این فرد گفت که دیر آمدی و بی خود حیثیتت را خرج هیچ و پوچ کردی! باور کند نان حلال و شرف انسانی چیز خوبی است!

گفتنی است؛ احمدزاده، معاون سابق احمدی نژاد در گفت و گو با مشرق ادعا کرده بود که: در زمان مدیریت بقایی نزدیک به ۶۰۰ هزار شیء تاریخی از موزه ملی خارج شد، ۴۰ درصد دوربین‌های موزه ملی از کار افتاده و برخی هم رو به آسمان بودند و سرانجام اینکه تیم بقایی به دنبال فروش شرکت ۱۰۰۰ میلیاردی توسعه گردشگری به قیمت ۲۰ میلیارد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر