کد خبر: 41251
A

دفاع از همسر متوفای ربیعی/ وزیر را نفرین نکنید/ محکم‌تر نمی‎توانم صحبت کنم، آخوند که نیستم!/ حواشی مجلس

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه استیضاح خود، یک ساعت از وقتش را به نمایندگان مدافعش در مجلس داد.

دفاع از همسر متوفای ربیعی/ وزیر را نفرین نکنید/ محکم‌تر نمی‎توانم صحبت کنم، آخوند که نیستم!/ حواشی مجلس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جهانبخش محبی‎نیا و مصطفی کواکبیان از دو فراکسیون ولایی و امید به دفاع از ربیعی پرداختند. محبی‎نیا نماینده میاندوآب در واکنش به اینکه یکی از طراحان استیضاح ربیعی گفته بود که او همسرش مرده و اشک‎هایش را در تلویزیون به نمایش می‎گذارد گفت: لرزاندن تن خانمی که زیر خاک است چه لزومی دارد؟ خانمی که رزمنده بوده و بچه‎هایش را زیر توپ و تانک هواپیماهای عراق تربیت کرده است.
او در موافقت با ربیعی ادامه داد: ربیعی فرزند جوادیه است نگران بازگشتش به دیروز نباشید. در تلویزیون گریه می کند می‎گویید چرا گریه می کنی؟ گریه نمی کند، می گویید چرا گریه نمی کنی؟
محبی‎نیا که می‎گفت یک بار با شکایت ربیعی به شورای عالی امنیت ملی رفته و از خودش دفاع کرده است، خطاب به نماینده‎ای که وزیر کار را «برادر عباد» خطاب کرد گفت: نگاه عباد به مسائل قومی و جغرافیایی، امنیتی محض نبود. نفرین نفرمایید و دعا نکنید که هواپیمای ربیعی سقوط کند.
او تیم اقتصادی ربیعی را هم خوب توصیف کرد و گفت: البته خلق آقای نوربخش تنگ است، ولی مدیر خوبی است. به گرایش سیاسی میدری هم کاری ندارم ولی «اقتصاددون» است. 
این نماینده آذری زبان مجلس در واکنش به کسی که به او گفت «محکم تر دفاع کن» گفت: محکم تر از این که نمی توانم صحبت کنم، آخوند که نیستم!
محبی‎نیا در پایان نطقش هم خطاب به ابوالفضل حسن بیگی نماینده دامغان که از «همسر متوفی» وزیر کار سخن گفته بود، اظهار داشت: با جناب حسن بیگی دعواها دارم! انشالله بعدها با هم صحبت خواهیم کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر