کد خبر: 41307
A
زهرا نژاد بهرام در گفت و گو با دیده بان ایران؛

استعفای نجفی را به شدت تکذیب می کنم/ به نظر می رسد برخی دنبال هدف ها و برنامه های خاص خود هستند/ خیابان کارگر به دلیل اهمیت قشر کارگران و کشاورزان محترم تغییر نام پیدا نکرد

عضو هیئت رئیسه شورای شهر پنجم در خصوص ازدیاد شایعه هایی مبنی بر استعفا و یا دلخوری نجفی بیان کرد: دلیل این شایعه پراکنی ها مشخص نیست. به نظر می رسد برخی دنبال هدف ها و برنامه های خاصی هستند و تنها امید تحقق هدف هایشان، از طریق همین شایعه پراکنی ها محقق می شود.

استعفای نجفی را به شدت تکذیب می کنم/ به نظر می رسد برخی دنبال هدف ها و برنامه های خاص خود هستند/ خیابان کارگر به دلیل اهمیت قشر کارگران و کشاورزان محترم تغییر نام پیدا نکرد
دیده بان ایران - سپیده اجلالی: صبح امروز برخی خبرها و گمانه زنی ها حاکی از این بود که محمدعلی نجفی، شهردار تهران، از سمت خود استعفا کرده است. این خبر به سرعت در رسانه ها پیچید تا این که اعضای شورای شهر هرکدام به نوعی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و این خبر را به شدت تکذیب کردند. 
در رابطه با همین موضوع نیز زهرا نژاد بهرام، عضو هیئت رئیسه شورای شهر پنجم، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: خبر استعفای نجفی را به شدت تکذیب میکنم و انتشار این خبر شایعه ای بیش نیست چراکه آقای نجفی مشغول امور کاری و مسئولیتی خود است و هیچ مشکلی با شورای شهر ندارد و پارلمان محلی به وی در راستای مدیریت بهتری شهری کمک می کند و همراه او است. 

 

وی در خصوص ازدیاد شایعه هایی از این دست مبنی بر استعفا و یا دلخوری نجفی بیان کرد: دلیل این شایعه پراکنی ها مشخص نیست. به نظر می رسد برخی دنبال هدف ها و برنامه های خاصی هستند و تنها امید تحقق هدف هایشان، از طریق همین شایعه پراکنی ها محقق می شود. 
مدیر کل دفتر اجتماعی و انتخابات استانداری سابق تهران در رابطه با انصراف از تغییر نام خیابان "کارگرشمالی" به "دکتر مصدق" تصریح کرد: هنگام بررسی لایحه نام گذاری یک خیابان به نام دکتر مصدق، نام چند خیابان مطرح شد و در نهایت خیابان کارگر شمالی جهت تغییر نام انتخاب شد اما پس از بررسی های فراوان تصمیم بر این شد که خیابان نفت به نام دکتر مصدق تغییر یابد چرا که هم ظرفیت های خیابان نفت بیشتر و بهتر بود وهم خیابان کارگر به جهت کارگران و کشاورزان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.
نژاد بهرام در پایان خاطرنشان کرد: شورای پنجم از نامگذاری خیابانی به نام دکتر مصدق که نقش عظیمی در استقلال کشور و ملی کردن صنعت نفت ایران داشت، خرسند است. هدف ما نیز از این نامگذاری جاودانه ماندن یاد دکتر مصدق برای ملت ایران است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر