کد خبر: 41594
A
کربلایی دبیر حزب موئتلفه اسلامی در گیلان در گفت و گو با دیده بان ایران؛

اینکه گفته شود مجتمع تجاری آدینه رشت به مقام معظم رهبری تعلق دارد فرافکنی است / رهبری اصولاً مخالف اینگونه کارها هستند

حسن کربلایی با اشاره به اینکه اگر کسی بگوید این عمارت مربوط به ولی فقیه است، فرافکنی کرده است، خاطرنشان کرد: نباید مسئولیت تخلفات و ندانم کاری های سالیان متمادی را به گردن دیگر نهادها و اشخاص انداخت.

اینکه گفته شود مجتمع تجاری آدینه رشت به مقام معظم رهبری تعلق دارد فرافکنی است /  رهبری  اصولاً مخالف اینگونه کارها هستند
دیده بان ایران: ساخت مجتمع فرهنگی "آدینه" در شهر  رشت حاشیه های زیادی به دنبال داشته است.حرف و حدیث هایی که سبب شد دیده بان ایران به تشریح جزییات آن بپردازد.  حسن کربلایی فعال سیاسی و دبیر حزب موئتلفه گیلان در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛  واکنش به فیلم اظهارات اخیر آیت الله قربانی درخصوص مجتمع آدینه رشت  اظهار کرد:  ساختمان آدینه در رشت، هیچ ربطی به مقام معظم رهبری ندارد، رهبری انقلاب اصولاً مخالف اینگونه کارها هستند.

 

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه آقای قربانی و مجرد معلوم الحال به اتفاق دست به چنین اقدامی زده اند، گفت: من هشت سال پیش هم این موضوع را گفتم و خطرات این نوع تصمیمات را به مدیران استان گوشزد کردم.

 

وی در ادامه ابراز نمود: از آقای قهرمانی مرحوم که استاندار وقت بود تا فریدونی شهردار رشت و عظمتی فرماندار و دستگاه های نظارتی دیگر همه مقصر هستند و نباید اجازه میدادند چنین عمارتی بر خلاف قوانین جاری کشور ساخته شود.

 

کربلایی با اشاره به اینکه اگر کسی بگوید این عمارت مربوط به ولی فقیه است، فرافکنی کرده است، خاطرنشان کرد: نباید مسئولیت تخلفات و ندانم کاری های سالیان متمادی را به گردن دیگر نهادها و اشخاص انداخت.

 

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان همچنین افزود: امیدوارم با توجه به روشن شدن تخلفات صورت گرفته در زمین، بنا، پروانه، عوارض و…. که معمولا با نظارت آقای قربانی به عنوان شخص زین العابدین قربانی و اقدام مجرد بوده است، هرچه زودتر مدیران کشور به این موضوع رسیدگی کرده و رضایت خریداران مغازه ها را جلب کنند.
 
گفتگو از:ابراهیم حاتمی خبرنگار  دیده بان ایران  وفعال رسانه ای کشور

عکس_2018-03-24_19-22-35

 

عکس_2018-03-24_19-20-51

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر