کد خبر: 41808
A

استاندار بوشهر: مسیر پرتردد جم – فیروزآباد ایمن می‌شود

استاندار بوشهر با تاکید بر دوبانده شدن مسیر جم به فیروزآباد گفت: این مسیر از پرترددترین مسیرهای استان بوشهر در نوروز بود که برای ارتقای ایمنی آن باند دوم مسیر اجرایی می‌شود.

استاندار بوشهر: مسیر پرتردد جم – فیروزآباد ایمن می‌شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ عبدالکریم گراوند در بازدید از مسیر جم به فیروزآباد با تاکید بر ایمن سازی این مسیر اظهار داشت: پروژه بزرگراهی جم به فیروزآباد از برنامه های مهم راه و شهرسازی با مشارکت وزارت نفت است که برای اجرایی شدن این پروژه در استان بوشهر بررسی های لازم در حال انجام است.

وی با قدردانی از پیگیری نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس  تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با پیگیری نماینده مردم در مجلس، پروژه ملی راهسازی جم به فیروزآباد به زودی عملیاتی و فعال شود.

استاندار بوشهر مسیر جم به فیروزآباد را از پرترددترین مسیرهای استان بوشهر ذکر کرد و افزود: برای ارتقا ایمنی این مسیر عملیات اجرای باند دوم ان در دستور کار قرار دارد که بعد از تکمیل طرح های مطالعاتی اجرایی می‌شود.

گراوند با بیان اینکه ایمنی این مسیر در اولویت برنامه استان بوشهر قرار دارد، گفت: یکی از مطالبات مردم جم، اجرای باند دوم مسیر جم به فیروز آباد است که امیدواریم با عملیاتی شدن آن این نگرانی مردم برطرف شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر