کد خبر: 41908
A

جزییات دیدار جمعی از نمایندگان فراکسیون امید با دختران موسوی و رهنورد

یک عضو فراکسیون امید مجلس با ابراز امیدواری نسبت به رفع حصر در سال ۹۷، گفت: پیگیری‌های فراکسیون امید برای رفع حصر تا حصول نتیجه ادامه دارد.

جزییات دیدار جمعی از نمایندگان فراکسیون امید با دختران موسوی و رهنورد

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از فام نیوز؛ فاطمه سعیدی با اشاره به دیدار روز گذشته تعدادی از نمایندگان عضو فراکسیون امید با فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به فام‌نیوز، گفت:ما بسیار علاقمند و منتظر بودیم که در سال ٩۶ رفع حصر شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. در همین راستا با هماهنگی انجام شده و برای تبریک به مناسبت سال جدید، روز گذشته با فرزندان آقای موسوی و خانم رهنورد دیداری داشتیم.

این نماینده مردم تهران با بیان اینکه این دیدار صمیمانه و دوستانه بوده، اظهار داشت: در این دیدار فرزندان آقای موسوی درددل‌ها و صحبت‌هایی داشتند که مطرح کردند و بر رفع حصر تاکید کردند.

وی بیان کرد: فرزندان آقای موسوی مطرح کردند که آقای موسوی و خانم رهنورد نگران زندانیان سیاسی بویژه زندانیانی هستند که در حوادث اخیر بازداشت شده‌اند و در عین حال بر این موضوع تاکید کردند که برای دیدار با پدر و مادرشان مشکلی ندارند و هر موقع بخواهند می‌توانند به اتفاق فرزندان و همسران خود به دیدار آقای موسوی و خانم رهنورد بروند.

سعیدی با اشاره به سخنان علی مطهری در این دیدار گفت: آقای مطهری نیز در پاسخ به دغدغه‌ها و نگرانی‌های فرزندان آقای میرحسین موسوی در مورد رفع حصر، صحبت هایی داشتند و قول دادند که پیگیری‌های لازم برای رفع حصر را تا حصول نتیجه ادامه دهند و امیدوار بودند که هرچه زودتر رفع حصر انجام شود.

وی ادامه داد: فرزندان آقای موسوی از این دیدار و هم چنین دیدارهایی که نمایندگان ادوار و وزرای کابینه آقای موسوی با آنها در سال جدید داشتند ابراز خوشنودی کردند.

این عضو فراکسیون امید در پایان خاطر نشان کرد: ما امیداور بودیم که نوروز ٩٧ رفع حصر انجام شود و این خواسته ما بود که انجام نشد اما امیدواریم در سال ٩٧ این محدودیت‌ها برداشته شود و کمیته رفع حصر فراکسیون امید نیز پیگیری‌های خود را در این زمینه انجام می‌دهد تا رفع حصر در سال ٩٧ به نتیجه برسد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر