کد خبر: 42175
A

کرملین: خط ارتباطی میان نیروهای روسیه و آمریکا در سوریه برقرار است / باید از اقدامات منتهی به افزایش تنش در سوریه اجتناب کرد

روسیه پیش از این به امریکا هشدار داده بود، موشک‌های آمریکا به سمت سوریه را نابود می‌کند. در مقابل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به روسیه گفته بود آماده حمله موشکی به سوریه باشد.

کرملین: خط ارتباطی میان نیروهای روسیه و آمریکا در سوریه برقرار است / باید از اقدامات منتهی به افزایش تنش در سوریه اجتناب کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ کاخ کرملین روسیه بر اهمیت اجتناب از اقداماتی که منجر به افزایش تنش‌ها در سوریه می‌شود، تاکید کرد.

به نوشته الشرق الاوسط، کاخ کرملین روز پنج‌شنبه (امروز) خبر داد، خط ارتباطی میان نیروهای روسیه و آمریکا در سوریه برقرار است و از سوی ۲ طرف استفاده می‌شود.

همچنین دولت روسیه گفت این مسئله بسیار حائز اهمیت است که قدم‌هایی برنداشت که تهدید افزایش تنش در سوریه را به دنبال دارد.

شنبه شب ۱۸ فروردین‌ماه (۷ آوریل) منابع محلی سوریه از وقوع حمله شیمیایی به دوما در غوطه شرقی دمشق خبر داده بودند. خبر این حمله زمانی منتشر شد که ارتش سوریه در شهر دوما واقع در غوطه شرقی دمشق به پیشروی‌هایی دست یافته بود.

در پی این خبر، کشورهای غربی از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه بر لزوم پاسخ به این حمله شیمیایی تاکید کردند. انگلیس و فرانسه گفتند برای اقدام نظامی در سوریه آماده هستند.

روسیه پیش از این به امریکا هشدار داده بود، موشک‌های آمریکا به سمت سوریه را نابود می‌کند. در مقابل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به روسیه گفته بود آماده حمله موشکی به سوریه باشد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر