کد خبر: 42261
A

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس: محکومیت مرتضوی نشان از عدالت دستگاه قضا داشت/ هر متهمی ممکن است خود را مخفی کند

ملکشاهی با تاکید بر اینکه قوه قضاییه به جِد به دنبال اجرای حکم مرتضوی است، گفت: خبری از فرار وی از کشور نشنیده‌ام اما هر متهمی ممکن است خود را مخفی کند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس: محکومیت مرتضوی نشان از عدالت دستگاه قضا داشت/ هر متهمی ممکن است خود را مخفی کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اللهیار ملکشاهی در خصوص برخی شائبه‌ها درباره فرار سعید مرتضوی، گفت: همه در کشور ما در مقابل قانون مساوی هستند، پیگیری تخلف و جرم برخی از مسئولان رده بالا و محکومیت آنها نیز از نقاط قوت کشور ما و استقلال دستگاه قضایی است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قوه قضاییه ضمن محکومیت مجرمان، در صورت تخلف دادستان و قضات خود برخورد شدیدتر می‌کند، محکومیت و صدور حکم سعید مرتضوی نیز نشان از برخورد عادلانه قوه قضاییه دارد.

وی با بیان اینکه هر متهمی ممکن است خود را مخفی و دیرتر به مجموعه قضایی برای اجرای حکم معرفی کند، گفت: آنچه از اهمیت برخوردار است اینکه دستگاه قضایی به جِد به دنبال اجرای احکام صادر شده همه متهمان از جمله سعید مرتضوی است.

ملکشاهی معتقد است: هیچ کس از پیگیرد قانونی و حکم قانون مستثنی نیست، لذا هیچ تفاوتی بین پرونده افراد در رسیدگی دستگاه قضا وجود ندارد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اخباری مبنی بر خروج سعید مرتضوی از کشور نشنیده‌ام اما در هر حال باید بدانیم که مرتضوی هم یک شخصی است که محکوم شده و همانند سایرین حکم وی به محض دسترسی اجرا می‌شود./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر