کد خبر: 42269
A

نقوی‌حسینی: جنگ سرد دوم با تجاوز نظامی به سوریه آغاز شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به روابط روسیه و آمریکا تحت تاثیر زیاده‌خواهی‌های ترامپ، گفت: تجاوز نظامی به سوریه آغازگر جنگ سرد دوم است.

نقوی‌حسینی: جنگ سرد دوم با تجاوز نظامی به سوریه آغاز شد

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ سیدحسین نقوی حسینی در خصوص احتمال آغاز جنگ سرد بین آمریکا و روسیه بعد از حمله هوایی آمریکا و متحدانش به سوریه، گفت: زیاده‌خواهی‌ها و تجاوزگری‌های آمریکا و متحدان غربی قطعا روابط روسیه با کشورهای آمریکا و غربی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اختلاف روسیه و آمریکا تنها بر سر سوریه نیست، این دو کشور درباره کریمه و جنبش حماس و غیره هم اختلاف نظر دارند اما آمریکایی‌ها با تجاوز نظامی بر روی شروع جنگ سرد دیگر با روسیه تاثیرگذار بودند.

وی افزود: این جنگ سرد دوم که به تجدید تنش وضعیت سیاسی و نظامی بین روسیه و آمریکا اشاره دارد قطعا برای منطقه و سایر کشورها هم تبعاتی در پی خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: جمهوری اسلامی همیشه خواهان گفت‌وگو و مذاکره است و با رقابت و تنش و درگیری مخالفت جدی دارد، آغاز جنگ سرد بین آمریکا و روسیه نیز بر پایه رقابت بوده و قطعا به تنش‌های منطقه دامن می‌زند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر