کد خبر: 42360
A

ابتکار: مردم در انتخابات‌های پیشین به گزینه رئیس‌جمهور نظامی نه گفته‌اند

معاون رئیس‌جمهور گفت: جریان‌ها و گروه‌های سیاسی نباید دولت را کنار بگذارند بلکه آنها باید به یاری دولت بشتابند.

ابتکار: مردم در انتخابات‌های پیشین به گزینه رئیس‌جمهور نظامی نه گفته‌اند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ معصومه ابتکار با اشاره به نوسانات شدید ارز طی هفته گذشته گفت: یکسری از عوامل که هم ریشه داخلی و هم ریشه منطقه‌ای و بین‌المللی دارند، دست به دست هم داده‌اند تا برای تضعیف دولت، به وضعیت اقتصادی ایران آسیب بزنند.

وی ادامه داد: این جریان‌ها تاکنون راه‌های متعددی را امتحان کرده‌اند ولی جمع‌بندی آنها این بوده است که از طریق آسیب زدن به مسائل اقتصادی می‌توان مردم را تحت فشار قرار و ناامیدی را در کشور افزایش داد و از این طریق به خواسته خود برسند.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت در برابر این جریان‌ها باید برنامه داشته باشد و با برنامه پیش برود، اظهار داشت: در این راه ضروری است مجلس هم به کمک دولت آمده و دولت را یاری کند اما از آن مهمتر، جریان‌ها و گروه‌های سیاسی نباید دولت را کنار بگذارند بلکه آنها باید به یاری دولت بشتابند.

ابتکار افزود: خوشبختانه درک در برخورد با حوادث و این جریان‌ها بالا است و دولت درصدد مقابله جدی با آنها است و تصمیمات خوبی هم اتخاذ شده است.

وی درباره طرح مسئله رئیس‌جمهور نظامی هم تصریح کرد: عده‌ای معتقدند که مطرح‌کنندگان این مسئله در حال زمینه‌سازی برای روی کار آوردن یک رئیس‌جمهور نظامی هستند و برخی هم معتقدند که این افراد در حال ارزیابی فضا و واکنش‌سنجی هستند.

معاون رئیس‌جمهور اضافه کرد: با این حال من فکر می‌کنم تلاش این جریان به جای نخواهد رسید چراکه مردم در انتخابات‌های پیشین به گزینه رئیس‌جمهور نظامی نه گفته‌اند./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر