کد خبر: 42453
A
فرماندار بانه در گفت و گو با دیده بان ایران :

حضور سعید جلیلی در بین اعتصاب کنندگان بانه به فرمانداری اطلاع داده نشده بود / درگیری بوجود نیامده است

محمد فلاحی فرماندار بانه وجود هر گونه درگیری در این شهرستان را تکذیب کرد و گفت: امیدوارم اعتصاب هر چه زودتر به پایان برسد.

 حضور سعید جلیلی در بین اعتصاب کنندگان بانه به فرمانداری اطلاع داده نشده بود / درگیری بوجود نیامده است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛سعید جلیلی که در چهارمین روز اعتصاب مغازه‌داران «بانه» به این شهر سفر کرده٬ شامگاه سه‌شنبه (۲۹ فروردین) در مسجد جامع این شهر سخنرانی داشت که برخی رسانه ها مدعی شده بودند که  این سخنرانی ناتمام مانده است. خبرنگار دیده بان ایران  در گفت و گو با محمد فلاحی فرماندار شهرستان  بانه صحت و سقم ادعای وجود درگیری در سخنرانی سعید جلیلی را تکذیب کرد. فرماندار بانه  گفت: " من اطلاعی از وجود درگیری در مراسم سخنرانی آقای سعید جلیلی نداشته ام. 

محمد فلاحی فرماندار شهرستان بانه با وجود تصاویر و فیلم هایی که از حواشی سخنرانی سعید جلیلی، نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی در جمع اعتصاب کنندگان شهرستان بانه منتشر شده است، وجود درگیری در حین این مراسم را تکذیب کرد و به خبرنگار دیده بان ایران گفت: سخنرانی آقای جلیلی با فرمانداری هماهنگ نشده و نمی دانم ایشان از طرف چه کسی برای سخنرانی و حل موضوع اعتصاب کنندگان در بانه حضور یافته اند. این موضوع را که چه ماموریتی داشته اند از خودشان باید پرسید  فرمانداری در جریان حضور ایشان قرار نگرفته بود.حضور بدون هماهنگی مشکلی را حل نمی کند. وی همچنین وجود هر گونه  درگیری را تکذیب کرد و گفت: امیدوارم اعتصاب هر چه زودتر به پایان برسد.

گفتنی است صبح امروز برخی کانال های تلگرامی و همچنین سایت بانه نیوز از ایجاد درگیری در سخنرانی جلیلی خبر داد و نوشت: مردم معترض به مسدود شدن مرزها در بانه سخنرانی جلیلی را به آشوب کشیدند و ماموران وی را به داخل ساختمان فرمانداری هدایت کردند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر