کد خبر: 42552
A
غلامرضا مصباحی مقدم در گفت و گو با دیده بان ایران؛

مماشات نظام با احمدی نژاد به دلیل نمایان تر شدن چهره واقعی او به مردم است/ آقای رئیسی عضو جامعه روحانیت مبارز است و هر وقت در جلسات شرکت کند از او استقبال می کنیم!

سخنگوی جامعه روحانیون مبارز در پاسخ به این که آیا آقای رئیسی در جلسات این مجمع شرکت کرده اند یا خیر، بیان کرد: پیشتر نیز اعلام کرده بودم که آقای رئیسی عضوی از جامعه روحانیون مبارز هستند و هرزمانی که فرصت حضور در این مجمع را پیدا کنند، ما از او استقبال خواهیم کرد.

مماشات نظام با احمدی نژاد به دلیل نمایان تر شدن چهره واقعی او به مردم است/ آقای رئیسی عضو جامعه روحانیت مبارز است و هر وقت در جلسات شرکت کند از او استقبال می کنیم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، احمدی‎نژاد و بازمانده یارانش باز هم دست به اعتراض زدند؛ اعتراضی که اینبار از بیانیه دادن و تهدید کردن ها گذشت و یکبار دیگر به بست نشینی ختم شد. اینکه محمود احمدی نژاد به دنبال چیست و مهمتر از آن، مماشات نظام با او به چه دلیل است را یکی از نمایندگان ادوار هشتم و نهم  مجلس به آن پاسخ می دهد.

از این رو غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به خبرنگار دیده بان ایران در مورد مماشات نظام در برابر احمدی نژاد گفت: بنده معتقدم این مماشات برای هرچه بیشتر نمایان تر شدن چهره واقعی احمدی نژاد به مردم است. از طرفی احمدی نژاد به دلیل این که پیشتر 8 سال رئیس جمهور ایران بود، هواداران و طرفدارانی را دارد که در ابتدای امر نمی توانستند بی سبب راه خود را از وی جدا کنند بنابراین؛ از دیگر دلایل این مماشات می توان به آگاهی یافتن و رسیدن به نقطه بصیرت هواداران احمدی نژاد از رفتار و عملکرد اوست.

سخنگوی جامعه روحانیون مبارز همچنین در پاسخ به این سوال که آیا آقای رئیسی طی چند ماه اخیر در جلسات این مجمع شرکت کرده اند یا خیر، بیان کرد: پیشتر نیز اعلام کرده ام که آقای ابراهیم رئیسی عضوی از جامعه روحانیون مبارز هستند و هرزمانی که فرصت حضور در این مجمع را پیدا کنند، ما از او استقبال خواهیم کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر