کد خبر: 42600
A

جعفرزاده: ما باید از توان آقایان خاتمی، لاریجانی و باهنر باید استفاده کنیم

برگزاری جلسه چهارنفره در منزل حسن روحانی همچنان محل بحث در محافل سیاسی و رسانه‌ای است. در این میان برخی خبرها حکایت از این دارد که در صورت تداوم این جلسه، علی لاریجانی نیز به این جمع اضافه خواهد شد.

جعفرزاده:  ما باید از توان آقایان خاتمی، لاریجانی و باهنر باید استفاده کنیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی از پیوستن لاریجانی به این جمع استقابل کرد و گفت: در وضعیتی که دشمنی های آشکار و همه جانبه اسرائیل استمرار خواهد داشت و از طرفی نیز دیوانه ای به نام ترامپ سکان هدایت کاخ سفید را در دست دارد، عقل حکم می کند که در داخل کشور وفاق، انسجام، وحدت و آرامش داشته باشیم. مطمئنا هرچه جلو برویم می بینیم که احمدی نژاد از سران اصلی فتنه 88 بود.

نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی اظهار کرد: نمی خواهم بگویم آقایانی که امروز در حصر هستند خطا نکردند، هیچ کسی هم چنین حرفی نمی زند، قطعا آنها اشتباهاتی مرتکب شدند اما ضرورت دارد ما با حل مسائل داخلی خودمان برای درست کردن کشور یکدیگر کشور را کمک و همیاری رسانیم.

وی ادامه داد: ما باید از توان آقایان خاتمی، لاریجانی و باهنر استفاده کنیم. روز گذشته جلسه مشترک سه قوه در مجلس برگزار شد. واقعا تشکیل چنین جلسه ای آفرین داشت. باید تلاش کنیم تا به همدیگر نزدکتر شویم. صریح می گویم نه اسرائیل، نه آمریکا، نه عربستان و نه هیچ کشوری نمی تواند به ایران آسیب برساند، ما خودمان از داخل خودمان را نپوکانیم هیچ مشکلی پیش نمی آید.

جعفرزاده با بیان اینکه وقتی خبر دیدار روحانی، سیدمحمدخاتمی، ناطق نوری و جهانگیری را شنیدیم بسیار بسیار خوشحال شدیم، گفت: فارغ از یک عده که مغرض هستند، هر کسی این خبر را شنید خوشحال شد. معتقدم با هم اختلاف نظر سیاسی با هم داریم ولی پدرکشتگی سیاسی که با هم نداریم. درست است هر جریان سیاسی اعم از اصولگرا، اصلاح طلب، مستقل و پایداری نگاه خود را به مسائل دنبال می کند اما همه این جریان ها در روی حفظ، تقویت و استحکام نظام جمهوری اسلامی با 230 هزار شهید و 500 هزار جانباز و آزاده اتفاق نظر دارند.

وی در پاسخ به این سئوال که به عنوان یکی از نمایندگان نزدیک به رئیس مجلس آیا توصیه می کنید که آقای علی لاریجانی نیز به جلسات چهارنفره روحانی، ناطق نوری، سیدمحمد خاتمی و جهانگیری بپیوندد؟ اظهار کرد: بله چون مسلما آقای لاریجانی یک سرمایه بسیار بزرگ برای نظام و کشور است.

نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی اظهار کرد: احمدی نژاد و تیمش با نگاه پلیدی که داشتند خواستند آقای لاریجانی و دیگر شخصیت های در مظان کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری را تخریب کنند ولی همه می دانند، آقای لاریجانی و آقای جهانگیری شخصیتی بسیار بسیار بزرگ است. چقدر خوب می شود که بزرگان و سرمایه های این نظام دور یک میز بنشینند و با نزدیک کردن دل ها به یکدیگر برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما جای آقای لاریجانی را در جلسات روحانی، خاتمی، ناطق و جهانگیری خالی می دانید؟ بیان کرد: قطعا جای او خالی است. آقای لاریجانی شخصیت بزرگی است که باید از وجودش استفاده کنند.

جعفرزاده درباره حضور حدادعادل در این جلسات نیز یادآور شد: من حداد را آدم عاقلی می دانم او هم باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر