کد خبر: 42710
A
توهین هزارجریبی نماینده گرگان واق قلا به دکتر جهانگیری معاون اول ریس جمهور +عکس

اعلام حمایت شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب گلستان از دکتر جهانگیری

نبی هزار جریبی نماینده مجلس دهم با انتشار مطلبی در فضای مجازی اظهاراتی را درباره معاون اول رئیس جمهور مطرح کرد. به دنبال این اظهارات شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

اعلام حمایت شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب گلستان از دکتر جهانگیری
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ نبی هزار جریبی نماینده مجلس دهم  با انتشار مطلبی در  فضای مجازی اظهاراتی را درباره  معاون اول رئیس جمهور مطرح کرد. به نبال این  اظهارات شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. جلسه شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب گلستان در تاریخ دوم اردیبهشت ماه دردفتر شورای هماهنگی احزب اصلاح طلب استان گلستان  در گرگان  برگزار گردید.

 

  سیدخلیل حسینی پاسندی دبیر این شورا با اعلام این گزارش به خبرنگار دیدبان ایران گفت: "در جلسه شورای هماهنگی احزاب پس از بررسی دستور جلسات عادی این شورا اظهارات نماینده این استان در مجلس   مبنی بر خیانتکار خواندن دکتر جهانگیری و انتقادات نسبت به دولت  را بررسی کرد. این اظهارات توسط مهندس هزارجریبی نماینده گرگان و آق قلا در مجلس مورد توجه اعضا قرار گرفت که ضمن ابراز شگفتی تمام نمایندگان احزاب حاضر در جلسه ؛ شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب گلستان به اتفاق این مواضع را محکوم کرده و حمایت قاطع خود را از جناب آقای دکتر جهانگیری اعلام نمودند."

عضو شورای هماهنگی خاطر نشان کرد: قراربراین شد گلایه شورا نسبت به مواضع فوق به صورت مکتوب و به نحو مقتضی به اطلاع نماینده گرگان رسانده شود.

خبرنگار دیده بان ایران : ابراهیم حاتمی / فعال رسانه ایی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر