کد خبر: 42766
A

جزییات دیدار نمایندگان با فرمانده سپاه تهران

بادامچی در خصوص دیدار مجمع نمایندگان تهران با فرمانده سپاه تهران سردار یزدی گفت: در این دیدار به مسائل اجتماعی کشور و حساسیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد اشاره شد.

جزییات دیدار نمایندگان با فرمانده سپاه تهران

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدرضا بادامچی با اشاره به دیدار  نمایندگان  با فرمانده سپاه تهران عنوان کرد: نمایندگان هرسال به مناسبت سال نو و روز پاسدار به دیدار فرمانده سپاه تهران می‌روند. امسال هم طبق همین رسم به همراه مجمع نمایندگان تهران، به دیدار فرمانده سپاه تهران رفتیم.

وی افزود: طی این دیدار به مسائل اجتماعی کشور و چالش‌های پیش رو در این زمینه اشاره شد. چراکه حساسیت‌های کشور در این زمینه بالا رفته و مسئولان باید نسبت به آن آگاه باشند. ضمن اینکه برای حل مسائل این‌چنینی نیاز به اجماع همه جانبه تمام ارگان‌ها با همکاری یکدیگر است.

نماینده تهران خاطرنشان کرد: با شنیدن نظرات اجماعی نمایندگان و فرمانده سپاه تهران سردار یزدی، تصمیم براین شد که فاصله بین مسئولان و مردم را کمتر کنیم. علاوه براین نیاز است مسائل را از نزدیک با مردم درمیان بگذاریم. چراکه فاصله از مردم همیشه خسارات و ضرر زیان داشته است. درواقع فاصله مسئولان با مردم مشکلات را بزرگتر می‌کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر