کد خبر: 42826
A

کواکبیان: بهترین گزینه برای تصدی شهرداری را محسن هاشمی می‌دانم

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: در تشریح عملکرد یکساله شورای شهر همین بس که حدود هفت ماه وقت گذاشته‌اند تا یک شهردار انتخاب کنند.

کواکبیان: بهترین گزینه برای تصدی شهرداری را محسن هاشمی می‌دانم

به گزارش دیده بان ایران؛ مصطفی کواکبیان درباره شاخص‌های انتخاب شهردار برای مدیریت کلان‌شهر تهران و لیست هفت‌نفره شورای شهر، اظهارداشت: ضمن اینکه به رای اعضای شورای شهر تهران و هفت گزینه انتخابی آنها احترام می‌گذارم، اما معتقدم تهران آنقدر مشکل دارد که نباید برای انتخاب یک شهردار اینقدر زمان صرف شود.

وی افزود: به عنوان نماینده‌ای که در مناطق 22 گانه تهران و مساجد مختلف جلسه داشته و از احوالات و مشکلات آنها با خبرم می‌گویم نباید اینقدر وقت تلف شود و بهتر است زودتر تعیین تکلیف شود و شهردار را تایید کنند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم با اشاره به سوابق اجرایی رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: محسن هاشمی هم سوابق ممتد اجرایی و تجربی دارد و هم در سطح معاون شهردار خدمت کرده است. زندگیش هم که نشان داده از عناصر پاکدست است.

کواکبیان اضافه کرد: مقبولیت محسن هاشمی از تمام اعضای لیست هفت نفره بیشتر است. درست است که او از لیست اصلاح‌طبان به شورای شهر آمد، اما در همان لیست با 200 - 300 هزار رای تفاوت از دیگران انتخاب شد و این نشان دهنده مقبولیت او در میان مردم است.

این عضو فراکسیون امید گفت: بهترین گزینه برای تصدی شهرداری را محسن هاشمی می‌دانم، اما به رای شورای شهر احترام می‌گذارم؛ ولی به دوستان توصیه می‌کنم انقدر معطل نکنند.

کواکبیان درباره عملکرد شورای شهر تهران در یکسال گذشته بیان داشت: در تشریح عملکرد یکساله شورای شهر همین بس که حدود هفت ماه وقت گذاشته‌اند تا یک شهردار انتخاب کنند!/ آنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر