کد خبر: 42867
A
وکیل اسفندیار رحیم مشایی در گفت و گو با دیده بان ایران:

قرار بازداشت رحیم مشایی به مدت یک ماه تمدید شده است / طرح اتهام ارتداد آقای مشایی کذب محض است / از کسانی که این ادعا را مطرح می کنند شکایت می کنیم

مهران عبدالله زاده : آقای احمد زاده کرمانی هیچ سمتی در قوه قضاییه ندارد و با توجه به اینکه موکل بنده اسفندیار رحیم مشایی مدت هاست در بازداشتگاه انفرادی بسر میبرد و دادگاهی برای ایشان برگزار نشده است بنابراین مطرح کردن اتهام "صدور حکم ارتداد رحیم مشایی" از اساس کذب بوده و انتشار این خبر و دامن زدن به آن نیز جرم محسوب می شود. از قوه قضاییه می خواهیم با توجه به حقوق متهم با انتشار دهندگان اخبار نادرست برخورد نماید.

قرار بازداشت رحیم مشایی به مدت یک ماه تمدید شده است /  طرح اتهام ارتداد آقای مشایی کذب محض است / از کسانی که این ادعا را مطرح می کنند شکایت می کنیم

دیده بان ایران: پس از انتشار ادعای روح الله احمد زاده کرمانی؛ رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران در دولت احمدی نژاد مبنی بر صدور حکم ارتداد اسفندیار رحیم مشایی؛ گمانه زنی های متعددی از سوی رسانه ها در خصوص ادعای استاندار سابق استان فارس و همچنین جوان‌ترین استاندار دولت دهم مطرح شد.

مهران عبدالله پور وکیل اسفندیار رحیم مشایی در گفت و گو با دیده بان ایران نسبت به ادعای احمد زاده کرمانی واکنش نشان داد و گفت:

آقای احمد زاده کرمانی هیچ سمتی در قوه قضاییه ندارد و با توجه به اینکه موکل بنده اسفندیار رحیم مشایی مدت هاست در بازداشتگاه انفرادی بسر میبرد و دادگاهی برای ایشان برگزار نشده است بنابراین مطرح کردن اتهام "صدور حکم ارتداد رحیم مشایی" از اساس کذب بوده و انتشار این خبر و دامن زدن به آن نیز جرم محسوب می شود. از قوه قضاییه می خواهیم با توجه به حقوق متهم با انتشار دهندگان اخبار نادرست برخورد نماید.

این وکیل دادگستری خاطر نشان کرد: ادعای آقای احمد زاده با توجه به وضعیت پرونده آقای مشایی کذب بوده و ما از ایشان شکایت خواهیم کرد. وقتی یک نفر در بازداشت است و قرار دادگاه و اتهامات او مشخص نشده طرح این قیبل ادعا ها فقط باعث ناراحتی خانواده ها می شود.

وکیل اسفندیار رحیم مشایی در خصوص پرونده این عضو دولت نهم و دهم به دیده بان ایران گفت:

اسفندیار رحیم مشایی در بازداشت هستند و قرار بازداشت ایشان به مدت یک ماه دیگر تمدید شده است. در مورد برگزاری دادگاه خبری به ما داده نشده است.

Untitled

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر