کد خبر: 42997
A

توهین سایت رجا نیوز به خبرنگاران اصلاح طلب به بهانه گزارش انصاف نیوز

پس از انتشار گزارشی تحت عنوان " نقش پرستوها در حذف سیاستمداران" که با واکنش های متعددی روبرو شد. سایت رجا نیوز ضمن انتقاد به این گزارش نسبت های زشت و زننده ای را به خبرنگاران اصلاح طلب نسبت داد که انتظار می رود مراجع ذیصلاح در این موضوع ورود کنند.

توهین سایت رجا نیوز به خبرنگاران اصلاح طلب به بهانه گزارش انصاف نیوز

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از انتشار گزارشی تحت عنوان " نقش پرستوها در حذف سیاستمداران" که با واکنش های متعددی روبرو شد. سایت رجا نیوز ضمن انتقاد به این گزارش نسبت های زشت و زننده ای را به خبرنگاران اصلاح طلب نسبت داد که انتظار می رود مراجع ذیصلاح در این موضوع ورود کنند.

در بخشی از گزارش رجا نیوز که با تیتر "سریال تکراری توهین اصلاح‌طلبان به ارزش ها" منتشر شده آمده است.توهین خبرنگار هتاک به امام رضا صرفا یک حلقه از زنجیره حرمت‌شکنی‌های اصلاح‌طلبان بود؛ روز گذشته جدیدترین حلقه از زنجیره جسارت این جریان تکمیل شد. سایت خبری انصاف نیوز وقیحانه مدعی شد «برخی همسران شهدا خود را برای مقاصد امنیتی، طعمه جنسی قرار می‌دهند».

با این حال پس از واکنش‌هایی در فضای مجازی به این جملات بی شرمانه عبدالله ناصری و انتقادات نسبت به این سایت خبری در انعکاس این اظهارات دور از شرافت، آن بخش از مصاحبه از روی خروجی حذف شد و انصاف نیوز ضمن صدور اطلاعیه ای نوشت: «انصاف نیوز ضمن عذرخواهی از مخاطبان، بر فداکاری و پاکدامنی همه‌ی خانواده‌ی معظم شهدای ۸ سال دفاع مقدس تاکید می‌کند».

 البته از جریانی که خبرنگارانش هدف از زندگی را در سکس خلاصه می کنند چیزی بیش از این هم انتظار نمی رود. جریانی که حتی حقوق زنان را هم در پی تحقق خواسته های کثیف سیاسی خود میخواهند و نه چیز دیگر. این گونه وقیحانه سخن گفتن در این جرینیز برای اولین بار نیست.

هرچند این سایت پیش از این نیز سابقه توهین و افترا به بسیاری از افراد و شخصیت ها را در کارنامه خود دارد اما امیدواریم این بار مدعیان ارزشی که دربرابر توییت خبرنگار یکی از روزنامه ها گریبان چاک کردند، (ضمن محکوم کردن توییت این خبرنگار) نسبت به این موضوع هم واکنش نشان دهند.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • Am

    به یه مشت بیشعور مجوز دادند در این دولتی که فقط ادعا میکند و هیچ کاری بلد نیست جز پشتیبانی از این بیشعوران که به خانواده محترم شهدا توهین میکنند آنچه که لیاقت واقعی خودشان است.

ارسال نظر