کد خبر: 43170
A

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس دوشنبه به نمایشگاه کتاب می‌روند

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس از بازدید اعضای کمیسیون متبوعش از نمایشگاه کتاب طی هفته جاری خبر داد.

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس دوشنبه به نمایشگاه کتاب می‌روند

به گزارش دیده بان ایران؛ سیده فاطمه ذوالقدر با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب واقع در مصلی تهران طی تاریخ دوشنبه (17 اردیبهشت ماه)، گفت: این بازدید طبق روال هر سال با هدف دریافت اطلاعاتی از کم و کیف نمایشگاه کتاب صورت خواهد گرفت که در ابتدا ریاست نمایشگاه توضیحاتی را درخصوص تعداد غرفه‌های داخلی و خارجی، تخصص و عمومی، ناشران، تیراژ هر کتاب‌ و... ارائه خواهند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به اتفاق ریاست و مسئولان نمایشگاه از غرفه‌ها بازدید و مشکلات غرفه‌داران را از ابعاد مختلف همچون مکان برگزاری نمایشگاه و بازگشت مجدد آن‌ها از شهرآفتاب به مصلی را جویا خواهیم شد تا در جلسات آتی کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه گرانی کاغذ دیگر مسئله‌ای است که درخصوص آن با نمایندگان ناشران به گفتگو نشسته تا راهکارهای مناسبی برای ارائه کاغذ ارزان به آن‌ها پیدا شود، افزود: صحبت با مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه و اطلاع از نیازهای آن‌ها نیــز در دستور کار این این بازدید قرار داد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس بازدید از غرفه مرکز پژوهش‌های مجلس، سازمان تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان را که در زیرمجموعه نظارتی کمیسیون فرهنگی قرار دارند را از دیگر برنامه‌های این بازدید عنوان کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر