کد خبر: 43222
A

تشریح وضعیت زهرا رهنورد در گفت و گوی دیده بان ایران با اسماعیل دوستی: زهرا رهنورد می تواند آزادانه رفت و آمد کند

در جهت تشریح بیشتر تغییر وضعیت میر حسین موسوی و زهرا رهنورد ؛ اسماعیل دوستی به خبرنگار دیده بان ایران گفت: بعد از ملاقات بنده با آقای کروبی، رسانه ها در خصوص ملاقات با مهندس موسوی و همسرشان سوال کردند و به شدت پی گیر این مسئله بودند. بنده هم تا جایی که اطلاع داشتم عرض کردم ملاقات برای نزدیکان مهندس و همسرشان فراهم شده و فرزندان و اقوام درجه یک آنها می توانند به ملاقات آن ها بروند؛ به ویژه در خصوص وضعیت جدید خانم دکتر رهنورد می تواند رفت و آمد باشد. مصاحبه من هم در روزنامه اعتماد، شرق و آرمان تببین کننده این خبر بود که رفت و آمد سرکار خانم دکتر رهنورد در شرایط عادی است وی در خصوص نحوه اطلاع از اخبار وضعیت زهرا رهنورد و میر حسین موسوی به دیده بان ایران گفت : این اخبار براساس گفته های دوستان نزدیک به مهندس موسوی و نمایندگان مجلس به بنده انتقال داده شده است. دوستی در خصوص اظهارات فرزندان موسوی بیان کرد: من هیچ گاه در جریان مصاحبه با رسانه ها از حکم رفع حصر صحبت نکردم در جریان اظهارات من بر این نکته تاکید شده است که سرکار خانم دکتر رهنورد می تواند رفت و آمد داشته باشد و این به بنده اطلاع داده اند ممنوعیتی در خصوص رفت و آمد ایشان وجود ندارد.

تشریح  وضعیت زهرا رهنورد در گفت و گوی دیده بان ایران با اسماعیل دوستی: زهرا رهنورد می تواند آزادانه رفت و آمد کند
دیده بان ایران : صبح امروز قاسم میرزایی نیکو، عضو فراکسیون امید، از رفع حصر خانم زهرا رهنورد همسر مهندس میرحسین موسوی  خبر داد. عضو کمیته رفع حصر در گفتگو با «انتخاب» اظهار داشت: مدت مدیدی است که حکم رفع حصر به خانم رهنورد ابلاغ شده است.
وی افزود: بیش از 2 ماه است، شاید هم از قبل از عید، خانم رهنورد آزاد بودند و می توانستند هر جایی از جمله خانه دخترشان بروند.
میرزایی نیکو اضافه کرد: با این حال، خانم رهنورد مراعات مهندس موسوی را می کردند و کنار ایشان بوده اند. اما در نهایت هر جا بخواهند می توانند بروند.

 

اما دقایقی پیش نرگس موسوی، دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، در توئیتی اعلام کرد که "زهرا رهنورد آزاد نیست! ما از هرگونه گشایشی استقبال می کنیم اما نه حکمی برای آزادی داده شده است و نه در این دوماه ادعای هیچ تردد آزادانه ای رخ داده است."

در جهت تشریح بیشتر تغییر وضعیت میر حسین موسوی و زهرا رهنورد ؛ اسماعیل دوستی به خبرنگار دیده بان ایران گفت: 

بعد از ملاقات بنده با آقای کروبی، رسانه ها در خصوص ملاقات با مهندس موسوی و همسرشان سوال کردند و به شدت پی گیر این مسئله بودند. بنده هم تا جایی که اطلاع داشتم عرض کردم ملاقات برای نزدیکان مهندس و همسرشان فراهم شده و فرزندان و اقوام درجه یک آنها می توانند به ملاقات آن ها بروند؛ به ویژه در خصوص وضعیت جدید خانم دکتر رهنورد ؛ ایشان می تواند رفت و آمد داشته باشند. مصاحبه من هم در روزنامه اعتماد، شرق و آرمان تببین کننده این خبر بود که رفت و آمد سرکار خانم دکتر رهنورد در شرایط عادی است. 

وی  در خصوص نحوه اطلاع از اخبار وضعیت زهرا رهنورد و میر حسین موسوی به دیده بان ایران گفت : این اخبار براساس گفته های دوستان نزدیک به مهندس موسوی و نمایندگان مجلس به بنده انتقال داده شده است. 

 

دوستی در خصوص اظهارات فرزندان موسوی بیان کرد: من هیچ گاه در جریان مصاحبه با رسانه ها از حکم رفع حصر صحبت نکردم  در جریان  اظهارات من بر این نکته تاکید شده است که سرکار خانم دکتر رهنورد می تواند رفت و آمد داشته باشد و این طور که  به بنده اطلاع داده اند  ممنوعیتی در خصوص رفت و آمد ایشان وجود ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر