کد خبر: 43396
A

جعفرزاده ایمن آبادی: مشخص نبودن مالکان پیام‌رسان‌های داخلی از دلایل اصلی عدم استقبال مردم از آنها است/ حق انتخاب از مردم گرفته شده است

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس با بیان اینکه باید مالکان پیام‌رسان‌های داخلی مشخص شوند، گفت: تاکنون مالکان پیام‌رسان‌های داخلی مشخص نشده‌اند به همین دلیل استقبال چندانی از این نرم‌افزارها صورت نگرفته است.

جعفرزاده ایمن آبادی: مشخص نبودن مالکان پیام‌رسان‌های داخلی از دلایل اصلی عدم استقبال مردم از آنها است/ حق انتخاب از مردم گرفته شده است

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه مالکان پیام‌رسان‌های داخلی باید مشخص شوند، گفت: تاکنون مالکان پیام‌رسان‌های داخلی مشخص نشده‌اند به همین دلیل استقبال چندانی از این نرم‌افزارها صورت نگرفته است؛ باید مشخص شود مالکیت هر کدام از پیام‌رسان‌های داخلی در اختیار چه کسی است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتی که مالکان پیام‌رسان‌های داخلی تضامین لازم را به مردم ارائه دهند اقبال مردم از این  پیام‌رسان‌ها افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: در حال حاضر تنها 4 میلیون و 500 هزار نفر ازپیام‌رسان‌های داخلی استفاده می‌کنند در صورتی که مالکان این پیام‌رسان‌ها مشخص شوند و این افراد ضمانت‌های لازم  را به مردم ارائه دهند، استقبال بیشتری از این نرم‌افزارها صورت می‌گیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مالکان پیام‌رسان‌های داخلی باید تعیین تکلیف شوند، اظهار کرد: مسئله دیگر در این زمینه انحصار است؛ تنها 7 پیام‌رسان داخلی مورد تائید قرار گرفته است درحالیکه این نرم‌افزارها سرویس‌دهی ضعیفی دارند به همین دلیل مردم از آنها رضایتی ندارند.

جعفرزاده با بیان اینکه مشکلات موجود در دانلود عکس و فایل‌ها در پیام‌رسان‌های داخلی یکی از دلایل مردم در عدم استفاده از آنهاست، ادامه داد: در این زمینه مسئول یا فردی پاسخگو نیست در صورتی که مالکان این پیام‌رسان‌ها مشخص شوند و جوابگوی مردم باشند اقبال بیشتری از پیام‌رسان‌ها صورت می‌گیرد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در پایان افزود: حق انتخاب از مردم گرفته شده است./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر