کد خبر: 43441
A

انتقاد شدید روزنامه جوان از صادق زیباکلام

روزنامه جوان نوشت:صادق زیباکلام روز پنج‌شنبه در توئیتی عجیب نوشت: «اگرخدای ناکرده جنگی میان ما و اسرائیل اتفاق بیفتد، به نسل‌های فردا می‌خواهیم بگوییم که با کشوری که 2هزارکیلومتر با خاک ما فاصله داشت و نه هرگز تهدیدی علیه ما کرده بود یا دعوای دیگری علیه‌مان داشت، جنگ‌مان با آن بر سر چه بود؟ آن همه تلفات انسانی و میلیاردها دلار هزینه نظامی برای چه بود؟»

انتقاد شدید روزنامه جوان از صادق زیباکلام

 دیده بان ایران: روزنامه جوان نوشت:صادق زیباکلام روز پنج‌شنبه در توئیتی عجیب نوشت: «اگرخدای ناکرده جنگی میان ما و اسرائیل اتفاق بیفتد، به نسل‌های فردا می‌خواهیم بگوییم که با کشوری که 2هزارکیلومتر با خاک ما فاصله داشت و نه هرگز تهدیدی علیه ما کرده بود یا دعوای دیگری علیه‌مان داشت، جنگ‌مان با آن بر سر چه بود؟ آن همه تلفات انسانی و میلیاردها دلار هزینه نظامی برای چه بود؟»

 

این توئیت نشان می‌دهد استاد علوم سیاسی دانشگاه‌های رسمی جمهوری اسلامی اطلاعی از تهدیدهای مکرر رژیم صهیونیستی علیه ایران ندارد و حتی اخبار را هم دنبال نکرده تا خبر شهادت ایرانی‌ها توسط رژیم اشغالگر قدس را بداند. ایرانی‌هایی که با درخواست رسمی دولت سوریه در این کشور حضور دارند و با حمله موشکی اسرائیل به شهادت رسیدند، از شهادت آنها هنوز 40 روز هم نمی‌گذرد. نکته مهم‌تر آن است که گویا صادق زیباکلام تهدید را فقط وقتی می‌داند که سرباز متجاوز به پشت اتاق او رسیده باشد و توجه ندارد که ممکن است کسی خارج از ایران به مواضع ایران حمله کند و این تهدید علیه همه ایرانی‌هاست.

زیباکلام حتی خاطرش هم نیست که دانشمندان هسته‌ای‌مان را اسرائیل ترور کرد. معصوم و پاک جلوه دادن یک رژیم جنایتکار چه سودی برای زیباکلام دارد و ادای روشنفکری تا این حد برای زیباکلامی که اهل شرکت در راهپیمایی روز قدس هم هست، جز نمایش بلاهت و تناقض و تضاد درونی او چه خواهد بود؟! برخی می‌گویند او پول می‌گیرد تا از اسرائیل دفاع کند اما به نظر می‌رسد او ساده لوحی رایگان پیشه کرده است!

توئیت زیباکلام شدیداً هم مورد توجه اکانت «اسرائیل به فارسی» قرار گرفته و توئیت او را با جمله «با همه انتقادات برخی اوقات هم حرف درست می‌زند» بازنشر کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر