کد خبر: 43626
A

کواکبیان: به لاریجانی گفتم چرا سکوت کردی؟/ بروید بیرون آتش بزنید

یکی از اعضای فراکسیون امید مجلس از مخالفت این فراکسیون با آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس خبر داد و گفت: اگر کسی میخواهد این کار را بکند، بیرون از مجلس بکند که به حساب کلیت مجلس گذاشته نشود.

کواکبیان: به لاریجانی گفتم چرا سکوت کردی؟/ بروید بیرون آتش بزنید

به گزارش دیده بان ایران؛ مصطفی کواکبیان نماینده تهران، در تذکری شفاهی در پایان جلسه امروز مجلس گفت: روزی که پرچم آمریکا را در مجلس آتش می زدند، من اعتراض کردم و با اشاره به آقای لاریجانی گفتم که چرا ساکت هستید؟ اما برادرمان آقای نادر قاضی‎پور که از مجلس هشتم به او ارادت دارم از تریبون گفت که «کواکبیان چرا میترسی؟ تو که بسیجی هستی!» از آن روز تا حالا به من فرصت داده نشد که حرفم را بگویم و به ایشان تذکر بدهم.
وی با بیان اینکه فراکسیون امید صد در صد با آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس مخالف بوده است، ادامه داد: من هم مخالف این کار بودم و به سکوت رئیس مجلس هم انتقاد داشتم. چون پرچم هر کشوری نشانه هویت ملت آن کشور است و رهبری هم گفتند که با ملت آمریکا مخالف نیستیم بلکه با هیات حاکمیت آن کشور مخالفیم. 
نماینده تهران با تاکید بر اینکه اعتراضش در به آتش کشیدن برجام، از روی ترس نبوده و شجاعانه علیه آمریکا شعار می دهد، ادامه داد: آقایان به نام مجلس کاری انجام ندهند و اگر می خواهند پرچم آتش بزنند، بروند بیرون مجلس آن را آتش بزنند./خبرانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر