کد خبر: 43744
A
علیرضا محجوب در گفت و گو با دیده بان ایران؛

آقای کوچکی نژاد نظر خودش را گفت؛ مطهری در ترکیب هیئت رئیسه خواهد ماند/ عملکرد برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس دهم؛ مطلوب نیست

نماینده مردم تهران در واکنش به اظهارات صبح امروز جبارکوچکی نژاد، مبنی بر احتمال حذف علی مطهری از هیئت رئیسه در انتخابات پیش رو به خبرنگار دیده بان ایران گفت: آقای کوچکی نژاد نظر خود را دارند اما به احتمال قوی آقای مطهری در هیئت رئیسه باقی خواهند ماند و رای به دست خواهند آورد.

آقای کوچکی نژاد نظر خودش را گفت؛ مطهری در ترکیب هیئت رئیسه خواهد ماند/ عملکرد برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس دهم؛ مطلوب نیست

دیده بان ایران: نماینده مردم تهران در واکنش به اظهارات صبح امروز "جبار کوچکی نژاد" عضو فراکسیون ولایی مجلس دهم، مبنی بر احتمال حذف علی مطهری از هیئت رئیسه در انتخابات پیش رو به خبرنگار دیده بان ایران گفت: آقای کوچکی نژاد نظر خود را دارند اما به احتمال قوی آقای مطهری در هیئت رئیسه باقی خواهند ماند و رای به دست خواهند آورد.

                   

وی در خصوص عملکرد هیئت رئیسه در یک سال گذشته بیان کرد: عملکرد هیئت رئیسه (به استثنای برخی از اعضای آن که ضعیف عمل می کنند و عملکرد مناسبی ندارند) تاکنون مناسب و مطلوب بوده است.

 

دبیرکل خانه کارگر در پاسخ به این سوال که فراکسیون امید تاکنون چه رایزنی هایی را برای انتخابات هیئت رئیسه داشته است، تصریح کرد: بنده سخنگوی فراکسیون امید نیستم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر