کد خبر: 43752
A
دیده بان ایران حوادث کازرون را پیگیری می کند؛

نمایندگان مورد نظر در دست رس نمی باشند؛ لطفا تماس نگیرید!!

در پی تجمعات شب گذشته کازرون به دلیل جدا شدن دو شهر کوه بنان و چاه چنار فرج الله رجبی، نماینده مردم شیراز، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: اطلاعات بنده نیز در حد شنیده هاست و بسیار جزئی است. شما به عنوان یک رسانه موظف به انتشار اخبار موثق و دقیق هستید که بنده در حال حاضر اطلاعات تکمیل شده و دقیقی ندارم.

نمایندگان مورد نظر در دست رس نمی باشند؛ لطفا تماس نگیرید!!

دیده بان ایران: در پی تجمعات شب گذشته کازرون به دلیل جدا شدن دو شهر کوه بنان و چاه چنار فرج الله رجبی، نماینده مردم شیراز، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: اطلاعات بنده نیز در حد شنیده هاست و بسیار جزئی است. شما به عنوان یک رسانه موظف به انتشار اخبار موثق و دقیق هستید که بنده در حال حاضر اطلاعات تکمیل شده و دقیقی ندارم.

 

خبرنگار دیده بان ایران با وجود پیگیری های مداوم جهت بدست آوردن آمار و اخبار دقیق از حوادث کازرون است. در همین باره و در تماس با هاجر چنارانی، دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی،  شخصی که  گوشی

خانم چنارانی را جواب داد در پاسخ به سوال خبرنگار گفت که خانوم چنارانی در این خصوص (حوادث کازرون) صحبت نمی کنند.!!

 

این در حالی است که در پی تماس های مکرر خبرنگار دیده بان ایران با تلفن همراه سایر نمایندگان مجلس به خصوص اعضای محترم کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکنون بسیاری از انها یا پاسخگو نبودند و یا در جریان حادثه سحرگاه کازرون قرار نداشتند.

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس و یکی دیگر از اعضای کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به این سوال ضمن اظهار بی اطلاعی نسبت به این موضوع اظهار داشت: بنده اطلاعی از این حادثه ندارم!!

حال با توجه به اهمیت این موضوع و اخبار ضد و نقیضی که از شب گذشته در برخی شبکه های مجازی منتشر شده است انتظار می رود که نمایندگان مجلس نسبت به این قبیل حوادث حساسیت بیشتری را به خرج بدهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر