کد خبر: 43793
A

ستون گفت و شنود روزنامه کیهان؛ عکس "بن سلمان" قدیمی است!! او مُرده...

روزنامه کیهان که در شماره روز پنج شنبه خود در خبری اعلام کرده بود که "بن سلمان" ولیعهد پادشاه عربستان در یک حادثه سوقصد جان خودش را از دست داده؛ پس از انتشار تصویری از حضور بن سلمان با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و حمد بن عیسی شاه بحرین در ضیافت عبدالله السیسی رئیس جمهور مصر باز هم ادعا کرد که بن سلمان مُرده است.

ستون گفت و شنود روزنامه کیهان؛ عکس "بن سلمان" قدیمی است!! او مُرده...

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان که در شماره روز پنج شنبه خود در خبری اعلام کرده بود که "بن سلمان" ولیعهد پادشاه عربستان در یک حادثه سوقصد جان خودش را از دست داده؛ پس از انتشار تصویری از حضور بن سلمان با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و حمد بن عیسی شاه بحرین در ضیافت عبدالله السیسی رئیس جمهور مصر باز هم ادعا کرد که بن سلمان مُرده است.

در ستون گفت و شنود این روزنامه آمده: 

 

گفت: بعد از خبر کیهان درباره غیبت ۲۷ روزه بن‌سلمان و اینکه بر اثر اصابت دو گلوله مجروح شده و شاید هم مرده باشد، رئیس ‌دفتر بن‌سلمان عکسی از او را همراه با ۳ تن از مقامات کشورهای عربی منتشر کرده است!

گفتم: خب، که چی؟!

گفت: منظورش این است که بن‌سلمان طوری نشده و خبر کیهان درست نیست!

گفتم: عجب دلیلی آورده است؟! خب، این عکس می‌تواند مربوط به مدت‌ها قبل باشد. چرا برای چند لحظه هم که شده در تلویزیون ظاهر نمی‌شود و خبر مرگ یا مجروح شدنش را تکذیب نمی‌کند؟!

گفت: چه عرض کنم؟!

گفتم: یارو به یک نقاش گفت می‌خواهم تابلوی یک صحنه جنگ را برایم نقاشی کنی. ولی بعد از مدتی، برایش منظره کوه و دشت کشیده بود! یارو پرسید؛ پس صحنه جنگ کو؟ و نقاش گفت؛ این کوه را می‌بینی؟ پشت این کوه جنگ است!

 

گفتنی است:  سایت عربی 21، درحالی تصویر بن سلمان و بن زاید را در لباس غیررسمی نشان می‌دهد؛ که السیسی نیز شلوار و پیراهن غیررسمی به تن دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر