کد خبر: 43971
A

اعضای کمیسیون اجتماعی با آیت‌الله آملی‌لاریجانی دیدار کردند

رئیس «کمیسیون اجتماعی» مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم بالاخره اگر بودجه قوه قضاییه مستقل نباشد نمی‌تواند مستقل فکر کند؛ بنابراین هم بودجه این قوه باید مستقل باشد و هم این قوه در استخدام نیروی انسانی خود استقلال داشته باشد.

اعضای کمیسیون اجتماعی با آیت‌الله آملی‌لاریجانی دیدار کردند
به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالرضا عزیزی با اشاره به جزئیات دیدار روز گذشته اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با رئیس قوه قضاییه گفت: این جلسه بسیار عالی و صمیمانه‌ بود و وزیر دادگستری و  معاونان رئیس قوه قضائیه هم حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه مطالب بسیار خوبی هم از سوی نمایندگان و هم از سوی آیت‌الله آملی لاریجانی مطرح شد.

عزیزی با بیان اینکه موضوع آسیب‌های اجتماعی در این جلسه مورد مباحثه قرار گرفت، تأکید کرد: در این جلسه غیر از موضوعات مربوط به آسیب‌های اجتماعی به اتفاقاتی که در حوزه‌های انتخابیه نمایندگان رخ می‌دهد، اعم از اختلافات بخش محیط زیست و منابع طبیعی با مردم اشاره شد.

وی با بیان اینکه موضوع استقلال قوه قضائیه از جمله سایر مباحث مطروحه در این جلسه بود، ادامه داد: در این جلسه هم نمایندگان مجلس و هم آیت‌الله آملی لاریجانی به موضوع استقلال قوه قضائیه اشاره کردند.
 
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: همچنین در این جلسه بر اتحاد بین همه قوای سه‌گانه، اتحاد بین قوه قضاییه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره شد؛ علی‌الخصوص در شرایط حساس فعلی که سعودی‌ها، رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها برای ما خواب می‌بینند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر