کد خبر: 44057
A

تکذیبیه عارف درباره تعامل با فراکسیون مستقلین مجلس برای ادامه ریاست لاریجانی

در این رابطه هیچ صحبتی با هیچکس نشده است و با هیچ فراکسیونی درباره انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس به جمع‌بندی نرسیده‌ایم

تکذیبیه عارف درباره تعامل با فراکسیون مستقلین مجلس برای ادامه ریاست لاریجانی

رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: اینکه با فراکسیون مستقلین درباره ادامه ریاست آقای لاریجانی به نتیجه رسیده‌ایم را تکذیب می‌کنم.

به گزارش دیده بان ایران به نقل از تسنیم؛ محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه،‌ اول‌خرداد) پارلمان، در جمع خبرنگاران درباره صحبت‌های وزیر‌ امورخارجه آمریکا،گفت: به اندازه کافی به صحبت‌های وزیر خارجه آمریکا واکنش نشان داده شده است و آقای ظریف در این خصوص موضع خوبی گرفت. رئیس مجلس نیز پاسخ وی را داده و بیش از این نیز در شأن ما نیست که وقتی یک اَبله، اراجیفی را می‌گوید، در ایران 300 نفر بخواهند پاسخ وی را بدهند.

وی درباره تضامینی که اروپایی‌ها باید برای باقی ماندن در برجام ارائه کنند، گفت: در هر صورت باید رضایت جمهوری اسلامی ایران جلب شود تا برجام ادامه یابد، چرا که ما با توجه به منافع ملی در این خصوص تصمیم می‌گیریم. در هر صورت، باید ضمانت‌های اروپایی‌ها به نحوی باشد که منافع جمهوری اسلامی حفظ شود.

رئیس فراکسیون امید مجلس اضافه کرد: بنده قصد ندارم به نحوی صحبت کنم که دست مذاکره‌کنندگان کشور بسته بماند، باید موضوع به نحوی جلو برود که اطمینان حاصل شود منافع ایران در برجام حفظ شود و نظام جمهوری اسلامی، مردم و مجلس به این نتیجه برسند.

عارف افزود: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مترقی و روشن است. اگر مبنای حرکت اقتصاد کشور باشد، تحریم‌های دشمنان تأثیری در اقتصاد نخواهد داشت. انشاء‌اللّه با حضور مردم در صحنه و پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اقتصاد کشور در جهت حفظ منافع نظام به جلو حرکت خواهد کرد و دیگر نیازی به غرب نیست.

وی درباره انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس گفت: انشاء‌اللّه نظرات درباره انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس، یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده اعلام می‌شود، اما اینکه با فراکسیون مستقلین در زمینه ادامه ریاست آقای لاریجانی به نتیجه رسیده‌ایم را تکذیب می‌کنم. زیرا در این رابطه هیچ صحبتی با هیچکس نشده است و با هیچ فراکسیونی درباره انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس به جمع‌بندی نرسیده‌ایم، اما اهل تعامل بوده و در حال مذاکره نیز هستیم؛ اگر به جمع‌بندی خوبی برسیم، آن را ملاک قرار خواهیم داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر