کد خبر: 44059
A

امام جمعه کازرون: شهر کازرون به حالت عادی برگشته/برگزاری مراسم تشییع جانباختگان حادثه کازرون

با برخی تهمیدات و مدیریت مطلوب می‌شد مانع این تنش شد از مسئولان درخواست دارم که نسبت به این مسئله با دقت نظر رفتار کنند.امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه شهر کازرون به حالت عادی برگشته و مردم مشغول به کار و زندگی عادی خود هستند، گفت: مردم نمی‌گذارند که برخی از فضای به وجودآمده سوءاستفاده کنند.

امام جمعه کازرون: شهر کازرون به حالت عادی برگشته/برگزاری مراسم تشییع جانباختگان حادثه کازرون

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد خرسند با اشاره به اینکه شهر کازرون به حالت عادی برگشته و مردم مشغول به کار و زندگی عادی خود هستند، اظهار داشت: مردم نمی‌گذارند که برخی از فضای به وجودآمده سوءاستفاده کنند و سوار بر موج تبلیغاتی مطالبه مردم را به گونه دیگر جلوه دهند.

وی با تشکر و قدردانی از مردم شهر کازرون گفت: امسال را مقام معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی معرفی کردند، اولویت شهرستان کازرون و مردم استان فارس ایجاد اشتغال برای جوانان است و تفکیک شهرستان کازرون کمکی به ایجاد اشتغال برای جوانان نمی‌کند.

امام جمعه کازرون با اشاره به وقایعی که در روزهای اخیر در این شهرستان رخ داد، افزود: با برخی تهمیدات و مدیریت مطلوب می‌شد مانع این تنش شد از مسئولان درخواست دارم که نسبت به این مسئله با دقت نظر رفتار کنند.

گفتنی است امروز مراسم تشییع جانباختگان حادثه کازرون برگزار می‌شود./تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر