کد خبر: 44095
A

مسوول دفتر جریان «صدر»: با ایران منافع مشترک داریم / دیکته‌های آمریکا درمورد تهران را نمی‌پذیریم

'ضیاء الاسدی' مسوول دفتر سیاسی جریان صدر عراق به رهبری مقتدا صدر گفت: دیکته های امریکا در مورد رابطه با جمهوری اسلامی ایران، غیر قابل قبول است.

مسوول دفتر جریان «صدر»: با ایران منافع مشترک داریم / دیکته‌های آمریکا درمورد تهران را نمی‌پذیریم

دیده بان ایران : ضیاء الاسدی' مسوول دفتر سیاسی جریان صدر عراق به رهبری مقتدا صدر گفت: دیکته های امریکا در مورد رابطه با جمهوری اسلامی ایران، غیر قابل قبول است.

، الاسدی درگفتگو با شبکه المیادین درخصوص اظهارت اخیر مقامات آمریکایی در مورد ایران گفت: جریان صدر و سایر شرکای عراقی، این همه مبارزه و فداکاری نکردند که امروز بخواهند سرتسلیم در برابر امیال و خواسته های آمریکا فرود آورند.

مسوول دفتر سیاسی جریان صدر گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور همسایه ماست و با هم منافع مشترک تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و تجاری داریم و ما هرگز دیکته های دیگران را در این خصوص نخواهیم پذیرفت.

الاسدی تصریح کرد: سیاست عراق باید تنها بر اساس یک معیار تعیین شود و آن منافع عراق و نیز منافع کشورهای همسایه و داشتن روابط متوازن با آنهاست و پذیرش خواسته های آمریکا جایگاهی برای ما ندارد.

وی گفت: همه می دانند که خواسته ها و امیال آمریکا حد و مرزی ندارد و نه تنها ربطی به منافع ملت ها ندارد بلکه حتی گاه مخالف منافع خودملت آمریکا و تنها در راستای منافع شرکت های تولید اسلحه و لابی صهیونیستی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر